Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Oglas

Talijanski brand Tognana lansirao novi TVC snimljen u Hrvatskoj

PR
PR Foto: PR
Dobre ideje na vašem stolu uz Tognana posuđe.

U suradnji s agencijom Pink Moon i produkcijskom kućom Producenti, a u režiji kreativnog direktora Hrvoja Škurle, poznati talijanski brand posuđa Tognana premijerno je lansirao novi imidž TVC, u trajanju 15 i 30 sekundi, na tržište Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Crne Gore, a od 2024. emitirat će se i na ostala svjetska tržišta.

PR PR (Foto: PR)

PR PR (Foto: PR)

Brand Tognana prisutan je u cijelom svijetu s 25 milijuna prodanih proizvoda godišnje, te prometom od 80 milijuna eura. Jedinstveni talijanski dizajn i kvaliteta pozicionirali su ga među vodeće svjetske proizvođače kuhinjskog posuđa, aparata i tekstila. Prepoznat od strane renomiranih restorana postao je i sastavni dio kod pripreme i posluživanje jela poznatih međunarodnih i lokalnih restorana.
Tognana proizvodi daju dodatnu vrijednost vašim domovima, uređenju i stvaranju harmonije. Idealni su saveznici za sve gurmanske prigode, slavlja i druženja uljepšavajući i stvarajući ugodnu atmosferu doma.

PR PR (Foto: PR)

PR PR (Foto: PR)

„Više od 70 godina u Tognana Porcellane držimo do talijanske tradicije, kvalitete i dizajna, te idemo u korak s razvojem tehnologije. Naši proizvodi prilagođavaju se novim trendovima kuhanja koketirajući s modom i gurmanskim svijetom, uvijek stavljajući u prvi plan kvalitetu materijala. Funkcionalnost spajamo s dizajnom“ - izjava je obitelji Morosi koja stoji iza poznate talijanske tvrtke posuđa Tognana Porcellane.

Zahtjevan zadatak u produkciji imidž spota uspio je hrvatskim kreativcima koji su unutar 30 sekundi uspjeli prikazati raznovrsnost ponude branda te istaknuti ljepotu talijanskog dizajna i lakoću uporabe proizvoda u pripremi jela, kroz žensku razigranost i raspjevanost, koristeći zahtjevnu stop-motion tehniku u kombinaciji s predivno osmišljenim i snimljenim kadrovima.

Iako je Tognana prepoznatljiva po šarenim tanjurima i razigranim bojama posuđa, jesenskom kolekcijom dominira posuđe i tkanine zemljanih tonova koji u svaki dom unose umirujuću jesensku notu. Neodoljivi moderni dizajn kućanskih aparata u boji kadulje i crvene jabuke sve je prisutniji u talijanskim domovima, posebice kod mlađih generacija.

PR PR (Foto: PR)

Nove kolekcije su dostupne u svim trgovačkim lancima, a za 2024. godinu Tognana najavljuje revolucionarne proizvode za lakšu pripremu hrane koji će postati nezaobilazni u svakom domu.

PR PR (Foto: PR)

Početak industrijske djelatnosti obitelji Tognana datira iz 1775. u industriji opeke. Sadašnja tvornica keramike je osnovana 1946. godine, brzo prelazi s majolika na porculan, korištenjem tradicionalnih tehnika pečenja, pročišćavanja i kristalizacije. Tvrtka je ubrzo postala jedan od najvećih domaćih proizvođača porculanskog posuđa visoke kvalitete i dodatno je povećala svoj ugled nakon osnivanja tvrtke Nuova Fontebasso d.d., 1989. godine. koji djeluje unutar Grupe od 1976. godine, a bio je nastavak, nakon uspona i padova, veličanstvenog Društva keramike Andrea Fontebasso d.d. koja je od 1760. godine djelovala u proizvodnji keramike, a potom i finog porculana. Godine 1998. započinje partnerstvo s obitelji Morosi koja je 2000. godine preuzela cjelokupnu imovinu i ponovno pokrenula proizvodnju. Danas brand Tognana neupitno zauzima položaj vodećeg proizvođača na tržištu.

PR PR Foto: PR

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene