Radarska snimka

VIDEO Što je to NASA uočila pored velikog asteroida koji prolazi pored nas?

NASA je uz pomoć radara otkrila jednu zanimljivost pored velikog asteroida '1998 QE2', koji će u petak navečer po hrvatskom vremenu proći u relativnoj blizini Zemlje.

Veliki asteroid '1998 QE2' kasno večeras po hrvatskom vremenu trebao bi prozujati u relativnoj blizini Zemlje, na udaljenosti od oko 5,8 milijuna kilometara. U NASA-i kažu da našem planetu od njega ne prijeti nikakva opasnost, s obzirom da je ipak riječ o udaljenosti 15-ak puta većoj od one između Zemlje i Mjeseca, makar je u svemirskim razmjerima to prava sitnica.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Sortiranje svemirskog kamenja NASA gradi 'svemirsku sačmaricu' za razbijanje asteroida Slika nije dostupna Asteroid iznad Čeljabniska Sve se dogodilo prije 10 MILIJUNA godina...

>> VIDEO Pored nas prolazi asteroid velik poput onog koji je promijenio lice Zemlje

Prema podacima prikupljenima radarskim opservacijama, promjer asteroida je 2,7 kilometara, što je donekle usporedivo s pretpostavljenim dimenzijama svemirskog tijela koje je prije 65 milijuna godina izbrisalo dinosaure s lica Zemlje.

NASA je detaljnim promatranjem otkrila da '1998 QE2' spada u skupinu od samo 16 posto asteroida koji se kreću u relativnoj blizini Zemlje, a da imaju i barem jedan svoj satelit. Objavljena je i radarska snimka na kojoj se vidi mala bijela točka, za koju u NASA-i kažu da je satelit. Pretpostavljaju da ima promjer od oko 600 metara.