Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Alexis Wiggins naglasak nije stavila na strašno iskustvo kroz koje je prošla, nego na moguće načine poboljšanja nastave.


Nakon 17 godina podučavanja, Alexis Wiggins opet je isprobala kako je to biti učenik. Ravnatelj škole sugerirao joj je da jedan dan pohađa nastavu s učenicima 10., a drugi dan s učenicima 12. razreda.

Vezani članci Koronavirus u školama - 2 Samoizolacija teško pada učenicima i vrtićkoj djeci: Stručnjakinja otkriva kako im možete olakšati tih 14 dana unutar četiri zida Ilustracija Građani zbunjeni: Otkrivamo zašto zbog zaraženog učenika nekad u samoizolaciju idu sva djeca iz razreda, a nekad nitko

'Nisam mogla vjerovati koliko sam umorna bila nakon prvog dana', napisala je na blogu. Nastava joj je, poručila je, bila dosadna. Nastavnici iz cijelog svijeta uključili su se u razgovor priznajući nedostatke u svojim metodama podučavanja. Sugerirali su poboljšanja.

'Moramo biti svjesni onoga kroz što naši učenici prolaze dok sjede na našim satovima. Cijelo vrijeme im se priča, zato poradimo na tome da ih se uključi i da na taj način naš sat učinimo manje jadnim za prosjediti ga', stoji u jednom od komnetara.

Tijekom dva dana u ulozi učenice Wiggins je došla do tri ključna zaključka: učenici sjede cijeli dan, a sjedenje je iscrpljujuće, srednjoškolci sjede pasivno i slušaju tijekom približno 90 posto sata i tijekom dana pomalo se osjećate kao smetnja.

Roditelji traže zašititu učiteljice koja je ukazivala na korupciju pa završila kod psihijatra

Sjedeći cijeli dan, osobito na blok satovima, Wiggins je obraćala manje pažnje i pamtila manje informacija. Kada je došla doma na kraju dana, bila je preumorna za napraviti bilo što i bila je u krevetu u 20.30 sati.

Što se tiče trećeg zaključka, Wiggins je primjetila da su učitelji bili skloni bezosjećajnom kritiziranju učenika i kolutanju očima pogovoto kada bi ih više puta pitali slična pitanja.

'Toliko sam 'progledala' da bih voljela da se mogu vratiti u svaki razred kojem sam predavala i promijeniti najmanje deset stvari', napisala je.

'Upravo to je posao dobrog učitelja'

Iako objektivno ocijeniti vlastiti rad može biti teško, iskustva poput ovog mogu otkriti moguće načine poboljšanja. Umjesto da stavi naglasak na strašno iskustvo kroz koje je prošla, i Alexis Wiggins je predložila male promjene koje bi se mogle napraviti u razredu, poput rastezanja i postavljanja brojača vremena koji bi ograničili predavanje nastavnika.

'Je li stvarno učiteljev posao istovremeno zabavljati, maziti, educirati, nasmijavati, aktivirati , disciplinirati i čuvati 25 učenika s osmjehom na licu cijelo vrijeme', napisao je jedan komentator na Washington Postu.

'Da, upravo to je posao dobrog učitelja', odgovor je koji je dobio.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook