"Preplate su uvijek postojale zbog raznoraznih razloga, a česte su uvođenjem i omasovljavanjem korištenja internet bankarstva, gdje je moguće da ista uplata pogreškom korisnika 'prođe' po dva ili čak tri puta te da to potrošač ne primijeti, ili, primjerice, kod vlasnika apartmana koji račune plaćaju po nekoliko mjeseci ili čak pola godine unaprijed, na 'neviđeno', pa se naknadno utvrdi da su preplatili. Također bilježimo uplate bez poziva na broj i broja računa koji se plaća pa nam je takvu uplatu gotovo nemoguće povezati s pravim računom vlasnika", izjavio je zamjenik direktora te tvrtke Tomislav Prljević.
Pročitajte i ovo
trojica maloljetnika
Brutalno su pretukli strane radnike, a sada su pušteni na slobodu: Najavljena žalba protiv odluke suda
Nasilje u Splitu
Napadači na strane radnike kazneno prijavljeni. Psihologinja: "S nasilnicima treba puno raditi"
Istaknuo je kako su u toj tvrtki odlučili izvijestiti svoje potrošače o preplati, i to na uplatnici na kojoj su dosad mogli vidjeti samo stanje duga.
"Od sada će tu moći pronaći i podatak o mogućoj preplati te će im se omogućiti, kao i do sada, da zatraže povrat novca ili umanjenje sljedećeg/sljedećih računa za preplaćeni iznos. To će moći učiniti u službi za potrošače Vodovoda i kanalizacije i ispunjavanjem zahtjeva, a sve informacije o tome mogu dobiti i telefonom preko našega pozivnog centra", objasnio je Prljević.
Preplate će se retroaktivno vratiti potrošačima za razdoblje od 1. siječnja 2018. svima onima koji to dosad nisu zatražili. Za sve preplate nastale prije toga, nažalost, povrat nije moguć zbog zastare, izvijestili su iz Vodovoda i kanalizacije.
"Pri donošenju odluke o povratu preplaćenog novca konzultirali smo pravne savjetnike udruge 'Splitski potrošač', koji su nam rekli da su preplate nastale prije 1. siječnja 2018., baš kao i dugovi, u zastari", rekao je Prljević.
Pozvao je potrošače da ubuduće na uplatnicama redovito provjeravaju stanje svojih računa te da prilikom uplate pozorno popunjavaju sve potrebne "kućice", osobito opis plaćanja i poziv na broj kako bi se njihova uplata uredno povezala s pravim računom. (Hina)