Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Gotovo svi ruski mediji pozdravili su u ponedjeljak odabir stanovnika Krima da se odvoje od Ukrajine i pripoje Rusiji, dan nakon referenduma koji se odvijao na poluotoku na jugu Ukrajine.


"Slava Krimu", objavio je dnevnik Kommersant. "Krim se vraća Rusiji!", piše na naslovnici popularnog dnevnika Komsomolskaja Pravda.

Vezani članci Slika nije dostupna Koliko će Krim koštati Rusiju? Slika nije dostupna FOTO Evo što Ukrajina gubi, a Rusija dobiva pripojenjem Krima

"Svidjelo se to nekima ili ne, mi smo sretni", napisao je dnevnik Izvestja. "Krim se razvodi od Ukrajine", piše popularni Moskovski Komsomolec.

Preko 96 posto birača odlučilo: KRIM JE RUSIJA!

Službeni dnevnik Rosijskaja Gazeta ocijenio je da je referendum dao "nedvosmislen odgovor". "Jučer je Krim odabrao, želi biti dio Rusije", piše dnevnik. Dnevnik Novie Izvestia upozorava međutim da se "oduševljenje na Krimu može pretvoriti u težak mamurluk".

"To nije viđeno od SSSR-a", ističe na naslovnici gospodarski dnevnik Vedomosti. "Referendum o statusu Krima odvijao se s puno entuzijazma. Ni neobuzdan ritam njegove pripreme, ni propaganda na dan glasovanja, ni bojkot Tatara, ni odbijanje ukrajinskih vlasti da priznaju rezultat referenduma nisu bili prepreka", komentira list.

"Krim je zrela kruška koja nam je sama pala u ruke", piše na informativnoj stranici gazeta.ru.

Kao rijedak proturječan glas, oporbeni dnevnik Novaja Gazeta objavio je na naslovnici fotografiju sa subotnjeg prosvjeda u Moskvi gdje se približno 50.000 osoba usprotivilo pripojenju ukrajinskog poluotoka Krima i politici Vladimira Putina. (Hina)

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook