PR
PR Foto: PR

Ekipa s najvećom konstantom u elitnom klupskom društvu je - Heineken®. Najuspješnija pivska momčad svijeta nastupa kao sponzor UEFA Champions League još od sezone 2005./2006., a prije godinu dana je produžila taj ugovor do 2024.


Kao jedan od omiljenih pratitelja 12. igrača svake nogometne momčadi, Heineken® svoju ulogu shvaća ozbiljnije od klasičnog sponzora te svake sezone svojim aktivnostima iznova inspirira navijače na zajedništvo, humor i radost uz najpopularnije klupsko natjecanje na svijetu. No, ova godina je ipak drugačija, UEFA Champions League odvija se u svijetu koji je svoj način života hrabro prilagodio borbi protiv pandemije. Zato ove, po mnogo čemu drugačije godine Heineken® svim vjernim navijačima upućuje poruku podrške.

PR
PR Foto: PR

Heineken® je oduvijek poticao 2,9 milijardi obožavatelja UEFA Champions League na gledanje utakmica u društvu prijatelja i ostalih navijača. Ipak, u trenutnoj situaciji, ograničenja fizičkog druženja od velike su važnosti za suzbijanje pandemije. Prazni stadioni, ograničena kućna druženja, restrikcije druženja u javnim prostorima… zbog svega toga gledanje napetih nogometnih duela u društvu više će biti iznimka nego pravilo. A što je UEFA Champions League bez uzavrele navijačke atmosfere?

No Heineken® je oduvijek poznat po pozitivnom pogledu na svijet, pa čak i u ovim uvjetima u svijet odašilje svoju svježu perspektivu. Jer iako ćemo ove godine možda sami gledati najdruštveniji događaj na planeti, zapravo nikad ne gledamo sami. Da, čak ni kada gledamo sami. “Nikad sami“ naziv je Heinekenove kampanje koja slavi sposobnost ljudi da se povežu na najkreativnije načine i najbolje pivo na svijetu koje više od stoljeća predstavlja simbol tog neodvojivog zajedništva. Naravno, ništa ne može zamijeniti fizičko druženje, ali ako smo nešto naučili u posljednjih godinu dana, naučili smo da strast, ljubav, prijateljstvo, zajedništvo i uživanje u najboljem pivu ne poznaje fizičke granice i da su prijatelji i kolege navijači zapravo u svakom trenutku svega nekoliko klikova udaljeni od nas.