"Ikein katalog ima fenomenalnu, 70 godina dugu tradiciju. Odlučili smo okrenuti stranicu i reći zbogom katalogu. U budućnost gledamo s uzbuđenjem", objavili su između ostalog na Twitteru.
The IKEA catalogue has a phenomenal 70-year legacy. We have decided to turn the page, to say goodbye to the IKEA catalogue and we look to the future with excitement as the work continues to find new ways to amplify the unique IKEA home furnishing knowledge.https://t.co/8oiXXSZxjt pic.twitter.com/7Wzu3j0VZn
— IKEA (@IKEA) December 7, 2020
U priopćenju tvrtka navodi kako je ovaj korak za njih emotivan, ali racionalan.
"Navike korisnika su se promijenile. Ikea već pojačano ulaže u digitalni sektor, dok interes za publikaciju pada", kažu i dodaju kako je prošle godine online prodaja njihovih proizvoda diljem svijeta narasla 45 posto.
Ujesen iduće godine planiraju knjigu posvećenu katalozima koja će biti dostupna u trgovinama.
Prvi katalog izdan je 1951. godine, a 2000., osim tiskanog, prvi put postoji i digitalno izdanje. Vrhunac su dostigli 2016. kada je tiskano 200 milijuna primjeraka u 69 verzija, na 32 jezika i za 50 tržišta.
Na stranici podružnice u Hrvatskoj piše kako se katalog za 2021. može preuzeti u trgovini.