Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Turneja lažnog pokala svjetskih nogometnih prvaka po Americi izazvala je gnjev prevarenih građana, uključujući i gradonačelnika Bostona, koji ga je u javnosti i ljubio, dok su mnogi američki Talijani plaćali i po pet dolara za fotografiranje s replikom.


Turneja Pivovara Anheuser-Busch organizirala je dolazak pokala, kojeg su u Njemačkoj pobjedom nad Francuskom osvojili Talijani, no u najavama ni riječju nije spomenuto da se ipak ne radi o originalnom 37 centimetara visokom pokalu, optočenom sa 16-karatnim zlatom.

Vezani članci Navijači na utakmici Šibenika i Hajduka Incident na stadionu Šubićevac: U sukobu s navijačima ozlijeđena dvojica policajaca, uhićeno devet navijača Slika nije dostupna Djeca poginula u požaru dok su roditelji gledali utakmicu

Mislio sam da držim isti pokal koji su prije mene ljubili talijanski
nogometaši u Njemačkoj. Prevaren sam i za to bi netko morao
odgovarati, kazao je gradonačelnik Bostona Thomas Menino, koji je primio brojna pisma ogorčenih sugrađana.

Tvrtka Anheuser-Busch, koji je jedan od glavnih sponzora Svjetskog nogometnog prvenstva ispričala se zbog neugodnosti, ustvrdivši da se ne radi o pokalu iz Njemačke, već onom kojeg osvojiti najbolja momčad svijeta na SP 2010. u Južnoj Africi.