Zašto Maček taji cijenu TV reklama za Vladin portal?
Piše Business.hr,
21. kolovoza 2007. @ 08:45
komentari
Slika nije dostupna
Vladina reklamna kampanja za njezin novi web portal dominirala je brojem emitiranja u elektroničkim medijima posljednjih mjeseci, ali pitanja Business.hr-a o tome koliko je to koštalo državu odnosno njene porezne obveznike ostaju neodgovorena.
Podijelite
Na upite o cilju koji se želio postići reklamiranjem Vladine web stranice te načinu odabira agencije koja je izradila reklamu također nije odgovoreno, iako je Business.hr još krajem prošloga mjeseca uputio dopis Vladinom glasnogovorniku Ratku Mačeku u kojem se pozivamo na pravo na pristup informacijama od interesa za javnost.
Glasnogovornik Ratko Maček i njegov ured ostali su nijemi iako je prošao zakonski rok od 15 dana u kojem se, na temelju Zakona o pravu na pristup informacijama, mora odgovoriti na takvo pitanje.
Vladin ured za odnose s javnošću u usvojenom državnom proračunu za 2007. godinu raspolagao je sa 4.487.000 kuna pod stavkom promidžba i informiranje. Upravo bi se iza tog iznosa mogla kriti i cijena reklamne kampanje kojom se građani upoznaju s činjenicom da postoji Vladin portal na kojem se prezentiraju sva postignuća aktualne administracije.
Reklama kojom se građane upućuje na portal, koji je također svojevrsna reklama Vladi i njezinim dužnosnicima, a dominiraju Ivo Sanader i Jadranka Kosor, nastavak je prakse, koju su primjenjivale i dosadašnje vlade, da se novcem iz državnog proračuna reklamiraju politički potezi i predizborne aktivnosti vladajućih, a sve pod krinkom o pravu građana da budu informirani.
Da se reklamna kampanja vodi u interesu građana onda bi i njena cijena u tom istom interesu bila javna i dostupna i ne bi se morala skrivati od javnosti.