Događaj pod nazivom The Marketing Kingdom održat će se 1. i 2. ožujka 2012. u Hypo Centru u Zagrebu. Tko je dao ime događaju
Jako smo uzbuđeni što The Marketing Kingdom gostuje u Zagrebu. Ime je nastalo nakon dužeg razgovora s našim partnerima iz iSTUDIA. Naporno smo radili kako bismo stvorili događaj drugačiji od svih ostalih događaja. Ugostit ćemo elitu svjetskog marketinga.
Kada vidite marketinške direktore Facebooka, Yahooa, Lega, Mastercarda, na jednom mjestu, zaista imate osjecaj kao da ste na kraljevskom dvoru. Pripremamo i mnoga iznenađenja i želimo da se svaki sudionik osjeća kraljevski.
Što je to što The Marketing Kingdom čini posebnim događajem?
Hrvatskoj se može zavidjeti na odličnim marketinškim događajima i ponosni smo da će se i naš događaj održati ovdje. Smatram da je to što dovodimo marketinške gurue po prvi puta na naš događaj jedinstveno iskustvo. Cilj nam jepredstaviti ovaj događaj kao globalni, ne samo regionalni, a bit će prisutni delegati iz cijelog svijeta i to smatramo velikim uspjehom.
Također, nastojimo napornim radom postici globalnu razinu marketinga i maksimalnu suradnju jednih od najvecih strucnjaka u tom podrucju.
Željeli bismo da naši gosti napuste ovaj događaj s prakticnim znanjem te da se vrate u svoja poduzeća i da odmah mogu primjeniti novonauceno. Istina je da ćemo predstaviti vrhunske predavače, ali osnovna namjena ovog događaja je učenje. Uistinu vjerujem da će delegati mnogo naučiti s nama. Naša je temeljna nemjera da sudionici ovog događaja steknu nova znanja za koja će biti dovoljno pripremljeni da ih promptno primjene u praksi.
Kako ste uspjeli dovesti toliko poznatih imena?
Kao poduzeće sa sjedištem u Dubaiju, održavamo dugogodišnja poznanstva s mnogim svjetskim poduzećima. Zaista smo se trudili stvoriti imidž vodeće marketinške firme i vjerujem da u naši partneri to prepoznali. Većina predavača su naši prijatelji s kojima smo i prije surađivali. Vjerujem da smo mi poput male marketinške obitelji. Odlično surađujemo s ciljem da promičemo svjetske marketinške trendove.
U dva dana održat će se dvadeset prezentacija. Budući da Vi poznajete većinu govornika, koja izlaganja bi po Vama mogla biti najzanimljivija?
Sve prezentacije će biti različite. Lego, Fujitsu i BBC imaju izvrsne prezentacije. Posebno se veselim prezentaciji Facebooka. Bruce Bale novi je direktor prodaje u Facebooku za Europu, Bliski Istok i Afriku. Iskusan je u svom poslu i poznaje društvene medije. Vjerujem da sudionici na the Marketing Kingdom mogu štošta naučiti od njega.
Sietse Bakker, Eurosong, također je moj blizak prijatelj. Posao koji obavlja je sjajan. Još prije samo nekoliko godina, započinjao je svoju karijeru u garaži,
njegov rad je zapažen i sada je menadžer u organizaciji Eurosong.
Hoće li na The Marketing Kingdom izlagati i domaći marketeri?
Naši partneri iz iSTUDIA će izlagati na eventu. Ponosan sam na njihov rad i njihova postignuća. Kada se radi o društvenim medijima, nema boljih od njih. Veselim se njihovom izlaganju, pogotovo što će reći o konceptu Socialnumbers na kojem rade.
Nakon the Marketing Kingdom, koji su vaši budući planovi vezani uz slične događaje u Hrvatskoj?
Ove godine, puno ćemo boraviti u Hrvatskoj. Nakon the Marketing Kingdom, domaćini smo prvom globalnom događaju za hotele, nazvan Future Hotels, koji će se održati 16. ožujka. U svibnju također organiziramo IT Directors Forum. Volimo raditi u Hrvatskoj i s našim hrvatskim partnerima. Toliko je toga što se može naučiti!