Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Zagreb dobiva još 70 niskopodnih tramvaja

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Grad Zagreb će za ZET u iduće dvije do tri godine nabaviti još 70 niskopodnih tramvaja u vrijednosti od 1,15 milijardi kuna.

Ugovore za taj projekt danas su u Dvercu potpisali redstavnici Grada Zagreba, Zagrebačkog holdinga i podružnice ZET-a te UniCredit leasinga Croatia i konzorcija Crotram.

Pročitajte i ovo Ilustracija preusmjerene linije FOTO Iskočio tramvaj iz tračnica, ovakve gužve dugo nisu viđene Sanacija tramvajske naponske mreže Stanje sanirano oko 18:30 Tramvaji ne voze centrom Zagreba: Kod Glavnog kolodvora oštećena je naponska mreža

Svečanom potpisivanju bio je nazočan i predsjednik Vlade RH Ivo Sanader.

"To je veliki dan za Zagreb", rekao je Sanader i naglasio kako taj trenutno najveći projekt u Europi vezan uz izradu niskopodnih tramvaja ima potporu hrvatske Vlade.

Sanader je pohvalio suradnju konzorcija Crotram, kojeg čine državne tvrtke "Gredelj" i "Končar", s Gradom Zagrebom te činjenicu da su tramvaji najvećim dijelom domaći proizvod, a mogli bi, kaže, postati i dobar izvozni proizvod.

Zagrebački gradonačelnik Milan Bandić je, kao potpisnik ugovora u ime kupca, naglasio da će novih 70 niskopodnih tramvaja "dati pečat" javnom gradskom prijevozu u idućih 10 godina i podići prometni standard Zagrepčana, zajedno sa 70 tramvaja nabavljenih od 2003. i 200 novih autobusa koje Grad namjerava nabaviti u iduće 4 godine.

U međuvremenu, udarit ćemo temelje novom podzemno-nadzemnom tračničkom sustavu što je prometna budućnost Zagreba, naveo je Bandić.

Predsjednik Uprave UniCredit Lesaing Croatia Tomo Bolotin je rekao da taj veliki projekt pokazuje kako je financijski sektor u Hrvatskoj jak i sposoban doprinositi investicijskom razvoju Hrvatske.

Voditelj konzorcija Crotram Darinko Bago je zahvalio Gradu Zagrebu što im je ponovno povjeren posao izrade niskopodnih tramvaja i pohvalio se da je udio domaćih komponenti u niskopodnim tramvajima od
2003. porastao s 55 na 72 posto koliko ih danas ima u tramvajima što govori da domaća proizvodnja može napraviti jedno od najsloženijih tehničko-tehnoloških vozila u svijetu.

Nakon potpisivanja ugovora, na zagrebačku tramvajsku prugu će svakog mjeseca izlaziti po tri nova tramvaja.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene