Tin Bobovčan i Domagoj Marunica dugogodišnji su prijatelji, studenti prava i veliki ljubitelji piva. Nakon jednog putovanja odlučili su napraviti vlastito - i kuhaju ga već pet godina.


Svi istinski ljubitelji piva priznat će kako su barem jednom pomislili kako bi bilo skuhati vlastito pivo i može li se doista napraviti u kadi ili barem povećem loncu.

Dva studenta prava, Tin Bobovčan i Domagoj Marunica, upravo su to i napravili u podrumu obiteljske kuće na zagrebačkoj Trnovčici. Posljednjih pet godina isprobavaju različite recepte, a već gotovo godinu dana njihovo pivo nazvano Houblon (hmelj) može se isprobati u barovima diljem Zagreba, ali i cijele Hrvatske.

"Čim smo krenuli u sve ovo rekli smo - ili ćemo jako ili nikako. Nismo željeli razmišljati o obrtu, već smo svoj hobi pretvorili u pravi posao. Oprema je skupa i nismo htjeli riskirati", kaže Domagoj, pričljiviji dio ovog veselog dvojca. Dugogodišnji prijatelji ponekad provedu i po 12 sati kuhajući pivo, no to im nije problem ako su njihove mušterije zadovoljne. "Prvo pivo je bilo odlično, za razliku od drugog koje smo napravili. Ipak, prvo se broji i zbog njega smo krenuli dalje, malo nas je ohrabrilo",  priznaje Tin.

Konkurencija craft pivovara svakim danom raste, Zagreb je veliki grad i vjeruju kako bi svaki kvart, ako već nema, mogao imati dvije, tri pivovare. No, to ih ne zabrinjava. "Mi smo najmanji, fleksibilni, možemo prilagoditi proizvodnju potražnji na tržištu. Konkurencija zapravo radi za nas, craft pokret sam sebe vuče", kaže Tin dok puni čašu još jedne mušterije. Uz smijeh kažu kako ih prijatelji "iskorištavaju" i pomaganje im naplate u pivi, no oni su im ujedno i glavni promotori.

"Sam ulazak u lokale, prodajna mjesta nije problematičan. Problem je zadržati se tamo, ali mi se trudimo to postići unikatnim okusom", kaže Domagoj i dodaje kako pokušavaju koristiti što kvalitetnije namirnice, ali da je osim njih veoma važan i rad te predanost poslu. "Mnogima je dječački san otvoriti nešto ovakvo jer misle malo ćemo kuhati pivo i to je to, ali to je mnogo više od toga", kaže Domagoj. 

Kao svoj sljedeći cilj dvojac vidi isprobavanje i usavršavanje novih recepata te ulazak na veće tržište. "Na nama je samo da potegnemo i napravimo sve kako treba", zaključuje dvojac. 

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju