Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Vrhunski stručnjak za branding Kevin Lane Keller u Zagrebu

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Razgovor s profesorom Kevinom Lane Kellerom povodom jednodnevnog stručnog seminara pod nazivom Strateško upravljanje markama – razumijevanje upravljanja markama u 21. stoljeću, koji će se održati 16. rujna u hotelu Sheraton.

Profesor Keller, vrhunski stručnjak iz brand menadžmenta, dan ranije, 15. rujna, na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu održati će kraće javno predavanje za studente Sveučilišta u Zagrebu Kevin Lane Keller je profesor marketinga na poznatoj Tuck School of Business, Dartmouth Collage, SAD. 

Pročitajte i ovo Andrej Poropat Na funkcije u stranci Riječki HNS-ovac nakon priloga u Provjerenom podnio ostavku Slika nije dostupna WEBFLUENTIAL OTVORIO URED U ZAGREBU Webfluential - najveća "Influencer performance" marketinška platforma za brendove i agencije od sada i u Hrvatskoj

Profesor Keller ima diplome sa Cornell University-a, Carnegie-Mellon University-a i Duke University-a. Radio na Stanford University-u, Graduate School of Business, gdje je bio pročelnik Katedre za Marketing. Osim toga, radio je na University of California i University of North Carolina; bio je gostujući profesor na Duke University-u i na Australian Graduate School of Management. 

Profesor Keller je priznat kao jedan od međunarodnih lidera u istraživanju maraka, i strateškom upravljanju markama. Surađuje kao konzultant i savjetnik stručnjacima za upravljanje najuspješnijim svjetskim markama, uključujući American Express, Disney, Ford, Intel, Levi Strauss, Procter Gamble, Nivea, Goodyear, Kodak … brojne druge. Njegova knjiga Strategic Brand Managment koja se koristi se koristi kao udžbenik na vrhunskim poslovnom školama smatra se „Biblijom brand menadžmenta“. 

Profesore Keller, što je osnovna značajka Vašeg pristupa upravljanja markama? 

Smatram da najvažnija stvar koja iskazuje moju eventualno posebnu filozofiju ili pristup je duboko vjerovanje u značaj potrošača - koji se nalazi u središtu svih poslovnih aktivnosti, ne samo marketinških. Uvijek sam smatrao da je jedan od najvažnijih očaravajućih aspekata marketinga onaj međuljudski i psihološki. Nisam siguran čiji je utjecao bio presudan na to moje mišljenje, ali koliko se sjećam - u svojoj marketinškoj karijeri, uvijek sam pokušao biti predan potpunoj usmjerenosti na potrošače, klijente. 

Zašto su marke tako važne? 

Marke su važne i uvijek će biti važne s obzirom na njihovu osnovnu namjeru – da prepoznaju i diferenciraju proizvode i usluge. Dobra marka stvara život čovjeka malo lakšim i boljim. Ljudi su lojalni markama koje zadovoljavaju njihova očekivanja i ispunjavaju obećanja. U veoma složenom i zaposlenom svijetu, sposobnost marke da olakša potrošačevu odluku – stvara brand snažnim. Predvidljivo dobro vođenje jake marke je ono što potrošač uvijek cijeni. Što će primijetiti, trebalo bi biti rezultat izgradnje i održavanja odnosno upravljanja markom. Osobe koje se bave marketingom uvijek moraju primjenjivati suvremene postupke upravljanja markama kako bi osigurali da njihovi marketinški programi i aktivnosti budu uspješni usprkos različitih ekonomskih, kulturnih, tehnoloških, društvenih i zakonskih promjena. 

Po Vašem mišljenju, koji su novi trendovi u marketingu i upravljanju markama? 

Uvijek postoje trendovi koji su posljedica promjena u društvenom, kulturnom, ekonomskom, tehnološkom i političkom okruženju. Neki od najvažnijih trendova i tema koje sam uočio i zabilježio nalaze se u mom najnovijem i dopunjenom izdanju „Strateški brend menadžment“ kao i zadnjem, 13-tom izdanju „Upravljanje marketingom“ gdje sam suautor sa Philipom Kotlerom, a uključuju: 

1. online marketing (zajedno sa sveprisutnim mobitelom) će revolucionirati informiranost i ponašanje kupaca i proizvođača; 

2. porast interesa u bilježenju i praćenju emocija potrošača i njihovih razloga kupnje ima za posljedicu razvijanje novih metoda otkrivanja potencijalnih potrošača; 

3. porast uloge direktnog marketinga koji utječe na potrošačev izbor rezultirao je porastom značaja medija kao što su blogovi, Facebook, My Space i sl.; 

4. porast značaja društvene odgovornosti kao i održivog razvoja vezano za globalno zatopljenje i potreba tvrtki da pokažu kako im je stalo do društvenih i socijalnih problema (društveno odgovorno poslovno ponašanje); 

5. porast pritiska na mjerenje udjela povratka od ulaganja u pojedinačne marketinške aktivnosti. 

Želite li poručiti nešto sudionicima seminara koji ćete održati u rujnu? 

Jako je važno u visoko konkurentnoj i brzorastućoj globalnoj ekonomiji prilagoditi se svjetskim poslovnim standardima i praksi i shvatiti što se događa u ostalim dijelovima svijeta. Izrazito mi je drago što ću moći podijeliti što sam naučio o teoriji i praksi vezanoj za marketing kroz moja istraživanja i savjetovanja s poduzećima diljem svijeta. Veselim se što ću biti u mogućnosti provesti dan s hrvatskim vrhunskim marketinškim stručnjacima i što ću aktivno razmijeniti ideje i iskustva s njima. 

Više informacija o seminaru profesora Kevin Lane Kellera u Zagrebu moguće je pronaći na http://keller.trigger.hr

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene