Kako bi uštedjela još više novca, država će natjerati državne službenike da više koriste elektroničku poštu, umjesto tradicionalne. Vlada je izračunala da bi uštedjela 24 milijuna kuna na godinu kada bi pismo, marke i biljege, zamijenio obični e-mail.


Hrpa papira, printanje, pošta koja čeka slanje... Uobičajena je to slika u uredima državne uprave. No sada će se umjesto pismenim - državni uredi ili ministarstva ubuduće dopisivati elektroničkim putem.

Vezani članci Policijski očevid (Foto: Arhiva/Dnevnik.hr) - 3 Velika pljačka u Zadru: Upao u poštu u trgovačkom centru, ukrao preko 100.000 kuna i pobjegao Pljačka pošte u Splitu (Foto: Miranda Cikotic/PIXSEL) Opljačkana pošta u Splitu, pljačkaši ekspresno uhićeni

'Zato da se uštedi na pismenom dopisivanje na poštarima na printanju materijala i dokumenta', kaže ministrica uprave Dubravka Jurlina Alibegović.

Ministrica uprave je predložila, a premijer naložio - da u roku od 30 dana sva tijela državne uprave moraju imati elektroničku kontaktnu točku u pisarnici. Mailove će si slati međusobno, u dopisivanju s drugim tijelima te pravnim osobama s javnim ovlastima. 'Bilo je i vrijeme da malo ušparamo. Bit će i ove komunikacije papirnate, ali dobro je da se stvar modernizira', smatra ministar Šustar.

Slanje e-mailova zamijenit će stotine tisuća isprintanih papira i kupnju kuverti i poštanskih markica na koje država u 21. stoljeću troši - nevjerojatan iznos. 'Troškovi su bili u prošloj godini negdje 240 milijuna i očekuje se otprilike deset posto ušteda', kaže ministrica Alibegović.

Očekuje se 24 milijuna kuna uštede i manje papirologije.

Državna tijela sama će moći odlučiti što će se, s obzirom na sadržaj i važnost, ipak slati papirnatim putem.