Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Udruga hrvatskih pacijenata smatra da visoka ocjena o zadovoljstvu pacijenata kvalitetom zdravstvene zaštite, dobivena u istraživanju Ministarstva zdravstva, ne odgovara stvarnom stanju u svakodnevnom životu bolesnika.


UHP drži da su u istraživanje trebale biti uključene i udruge s područja zdravstva, kojih u Hrvatskoj ima preko 500, jer se njima uglavnom javljaju najugroženiji, bolesni i siromašni osiguranici, koji nisu u potpunosti zadovoljni pruženim uslugama.

Vezani članci Slika nije dostupna Udruga pacijenata: Većina građana ne može snositi troškove skupog liječenja Slika nije dostupna Siromašni se boje nedostatka zdravstvene zaštite

Budući da su zbog bolesti u kontaktu sa zdravstvenim djelatnicima ponekad i nekoliko puta dnevno, njihova bi ocjena bila najrealnija, stoji u priopćenju Udruge pacijenata.

Zajedničko istraživanje Ministarstva zdravstva i socijalne skrbi i Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo pokazalo je da su hrvatski pacijenti zadovoljni kvalitetom zdravstvene zaštite, kako u bolničkom sustavu tako i u primarnoj zdravstvenoj zaštiti.

Prosječna ocjena kojom su pacijenti ocijenili bolnički sustav u anonimnoj anketi koja se provodila od 1. travnja do 31. svibnja, kreće se od 3,7 do 3,9, a u primarnoj zdravstvenoj zaštiti ona je 4,6. 

Kako Ministarstvo zdravstva nije prihvatilo prijedlog da se u
istraživanje uključe i udruge iz područja zdravstva 'otvara se sumnja u moguću želju Ministarstva za uljepšanim rezultatima', kažu iz udruge.