Iz Ministarstva gospodarstva potvrdili su nam da pripremaju izmjene Zakona o zaštiti potrošača kojima će se bankama, teleoperaterima i drugima, u potpunosti zabraniti naplaćivanje slanja opomena.
U društvu 'Potrošač' telefon ne prestaje zvoniti. Stotine ljudi svaki dan žale se na naplatu troškova opomene. Zaštitnici potrošača pozdravljaju izmjene zakona, ali kažu da su troškovi opomene ionako nezakoniti prema zakonu o obveznim odnosima.
>> Radnici Diokija konačno dobili plaću, sve otišlo na plaćanje opomena
Nitko to ne sankcionira u tom je stvar. Nemaju pravo naplatiti i zatezne kamate i trošak opomene i to proizvoljno mimo svakog normalnog troška. Nema tu opravdanja i to bi svaki sudski postupak osporio', kaže Jadranka Kolarević iz udruge Potrošač.
Građanima poručuju da ne plaćaju troškove opomene već da pošalju prigovor.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.
-
Neugodno jutro
Potres na istoku Hrvatske: ''Ptice su postale glasne, soba i krov su se tresli nekoliko minuta''
-
Suspendiran asistent
Afera na Pravnom fakultetu! Uhvatila supruga u klinču sa studenticom, snimila ih i onda je počeo kaos
-
Obilne kiše poharale Hrvatsku
Radnici spriječili da se prelije potok u Zagrebu: "Mogao je poplaviti kuće"