Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Zbog učestalih prijevara

USKORO KRAJ? Ovakav poziv svakoga je uznemirio barem jednom

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Nešto vam prodaju, ili ste nešto osvojili, a da u nagradnoj igri niste ni sudjelovali - takve i slične pozive trgovaca koji opsjedaju vaše telefonske linije do sada nije bilo moguće zabraniti.

Imate li i vi neugodnih iskustava sa sličnim pozivima? Kako ste rješavali takva uznemiravanja? Ukoliko želite podijeliti svoju priču s čitateljima portala Dnevnik.hr pošaljite nam je na moj.report@novatv.hr

Pročitajte i ovo Ana Knežević, Udruga za zaštitu potrošača Goleme kazne Što napraviti kada naletimo na lažna sniženja, objašnjava Ana Knežević iz Udruge za zaštitu potrošača Informairan potrošač, najbolji potrošač (Foto: Dnevnik.hr) - 2 Ususret blagdanskoj potrošnji Informirani potrošač je najbolji potrošač: Ministarstvo organizira niz radionica za kupce

Ako ste među onima koji učestalo dobivaju telefonske poziv trgovaca koji vam nude razne proizvode ili usluge, i to vas uznemirava, uskoro će tome doći kraj. Ministarstvo gospodarstva predlaže izmjene zakona o zaštiti potrošača i osnivanje posebnog registra u koji će se upisati svi oni koji takve pozive ne žele primati.

Nešto vam prodaju, ili ste nešto osvojili, a da u nagradnoj igri niste ni sudjelovali - takve i slične pozive trgovaca koji opsjedaju vaše telefonske linije do sada nije bilo moguće zabraniti. Ministarstvo gospodarstva odlučilo je to promijeniti.

Ivo Majerski, voditelj odjela informiranja i zaštite korisnika HAKOM predvidjelo uspostavu registra za potrošače koji ne žele da ih trgovci kontaktiraju, putem telefona odnosno sredstava daljinske

Gotovo da nema građanina koji nije dobio takav poziv.

'Pa su mi nudili robu, pa lijekove, pa ovo pa ono a ja to sve znam šta valja, šta nevalja, i to bezveze, ono, donijet ćemo, dopeljat ćemo pred kuću, u kuću, besplatno, kao samo vi dođite. Ja sam rekla ne', ispričala nam je Ljubica Čivrak. Slično iskustvo imaju i drugi.

'Nada iz Londona' telefonom od žrtava iskamčila novac

Odvjetnica i savjetnica udruge Potrošač Dijana Kladar kaže da potrošači nisu znali da su sklopili nekakav ugovor putem telefona.

'Nisu bili svjesni da se ugovori mogu sklapati putem telefona. Što se tiče pritužbi, one su bile vrlo učestale, posebno je pogođena starija dobna skupina', ispričala je.

Izmjenom zakona o zaštiti potrošača ugovor koji se na taj način sklopi bit će valjan tek kada potrošač fizički stavi svoj potpis na ugovor. Građani koji ne žele primati takve pozive ili SMS poruke upisat će se u poseban registar.Takvu praksu imaju mnoge zemlje Europske unije poput Njemačke, Velike Britanije, Italije i Grčke.

'Trgovci prije pozivanja korisnika moraju provjeriti registar i ukoliko se broj potrošača nalazi u registru oni ga ne smiju nazvati', rekao je Majerski iz HAKOM-a.

U protivnom će im prijetiti kazna od 10 do 100 tisuća kuna.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene