Udruga upozorava da trenutno uređenje radnog vremena u trgovinama ne odgovara stvarnim potrebama lokalnih jedinica na Jadranu, gdje turistička sezona tradicionalno počinje u dane Uskrsnog vikenda, ali niti potrebama i očekivanjima lokalnih vlasti te turističkih djelatnika kojima je cilj razvoj turizma i raznovrsne turističke ponude tijekom cijele godine. U Udruzi ističu da značajan broj gradova, upravo u cilju poticanja turističkog prometa, tradicionalno organizira događanja kulturnog, turističkog i vjerskog sadržaja izvan turističke sezone, te upozorava da ograničenje radnog vremena trgovina nije u skladu niti s potrebama građana.
Pročitajte i ovo
vlada suzbija spekulacije
Ključna točka u sirijskom građanskom ratu: "Pad Damaska je samo pitanje vremena"
1. listopada
Na snagu stupa novi zakon: "Ova je djelatnost bila pandan masonstvu i dobro je da se regulira"
'Turizam ublažuje recesiju'
Nužnima smatraju izmjene Zakona, i to u što skorijem roku, ističući da je turistički promet jedan od najznačajnijih čimbenika ublažavanja recesijskih posljedica u ostalim djelatnostima. U prilog tome, kažu, idu i podaci Ministarstva financija da je promet u trgovini na malo u siječnju ove godine pao za 13,7 posto, te da ekonomski stručnjaci procjenjuju kako će se taj recesijski pad nastaviti tijekom godine.
Udruga ističe da su hrvatski gradovi i do sada, temeljem Vladine Uredbe i izmijenjenog Zakona o trgovini, postupali odgovorno, u skladu s iskazanim interesom i potrebama gospodarstva te mišljenjem i potrebama lokalnog stanovništva. 'Udruga gradova smatra da će se davanjem nadležnosti jedinicama lokalne samouprave da urede pitanja rada trgovina na malo u sve dane najbolje zadovoljiti potrebe i interesi građana, poduzetnika, turističkih djelatnika, turista i drugih zainteresiranih strana u lokalnim zajednicama', zaključuje se u priopćenju.