Dnevnik.hr-u javila se djevojka koja je imala tu nesreću da je za večeru u menzi Studentskog doma Cvjetno dobila i crva.
"Ove srijede, 22. 11. prijateljica i ja smo otišle na večeru u menzu na Cvjetno s obzirom na to kako je ona tamo smještena. Znale smo za nedavni incident dlaka te smo se našalile na taj račun, no bile smo mišljenja “ma neće se to nama dogoditi”. Na meniju je bio pohani oslić file i krumpir salata s povrćem zbog čega nisam odmah zamijetila crva. Kad sam ga napokon zamijetila, upitala sam prijateljicu vidi li i ona što i ja ili umišljam. Nakon što smo ustanovile da se radi o crvu, odlučile smo sve fotografirati. Prijateljica je fotografiju podijelila i u grupi “Studentski dom Cvjetno”. Iako smo razmišljale otići do djelatnika restorana pokazati što smo pronašle, zaključile smo kako ću u najboljem slučaju dobiti novi meni koji mi se nakon viđenog nikako nije jeo", napisala je čitateljica.
Upravitelj SC-a: Pozivamo studenticu na razgovor
Mirko Bošnjak, sanacijski upravitelj SC-a Zagreb, odgovorio je na naš upit kako je odmah nakon prvog prijavljenog slučaja (dlake u hrani) naložio izvanredni nadzor poslovnih procesa i kvalitete usluge u navedenom restoranu SC-a Zagreb.
"Inspekcijskim nadzorom i uzorkovanjem namirnica u navedenom restoranu nisu utvrđeni propusti", tvrdi ravnatelj.
Poziva sve studente koji imaju prigovor na kvalitetu hrane u restoranima SC-a Zagreb da se odmah jave osoblju restorana ili da obavijeste njegov ured: ured@sczg.hr ili mirko.bosnjak@sczg.hr.
Studenticu koja je pronašla crva u blitvi i osliću poziva da dođe na razgovor zbog utvrđivanja činjenica i pokretanja procedure.
"U SC-u Zagreb uveli smo novi model kontrole kvalitete usluge studentske prehrane: „studenti kontrolori kvalitete usluge studentskih restorana SC-a Zagreb“, dakle studentica ili student koji je poslao prigovor može biti, ako želi, uz prisutnost stručnjaka, prisutan na kontroli navedenog restorana. Navedeni model daje dobre rezultate i studenti se dragovoljno javljaju i uključuju u navedeni projekt. Svaka informacija od strane korisnika usluge - studenata za nas je dragocjena i podloga je za kontrolu kvalitete usluge i kontrolu rizika u poslovanju restorana SC-a Zagreb", poručuje ravnatelj SC-a Mirko Bošnjak.