Obavijesti Video Pretražite Navigacija
''Hrvatska je tražena''

Turizam ruši rekorde: Početak godine donio više od pet milijuna noćenja

Turizam (Dnevnik.hr)
Turizam (Dnevnik.hr)
Aktualno Galerija Turizam (Dnevnik.hr) Turizam (Dnevnik.hr) Turizam (Dnevnik.hr) Turizam (Dnevnik.hr) +0 Turizam (Dnevnik.hr) Galerija 1/3 >>
U turizmu dobro ide, barem kada je riječ o dolascima i noćenjima. U prva četiri mjeseca zabilježeno je čak 10% više dolazaka, najviše u Istri. Za bolje se brojke naveliko sprema i Rijeka koja svoju priliku vidi u tome što će 2020. biti europska prijestolnica kulture.

Početak godine donio je više od pet milijuna noćenja. Najviše u Istri. Rovinj je krcat. ''Jednostavno sam došao u Hrvatsku, zaljubio se u nju i vraćam se svake godine'', kazao je Vojtek iz Poljske.

Pročitajte i ovo Dubrovnik - 2 Niže cijene Zimi je omiljena destinacija Hrvata: "Da smo planirali, ne bi ovako dobro ispalo" Ameriknaci i Hrvatska - 4 Koliko dnevno troše? Naš biser Amerikancima je obožavana destinacija: "Kad im to spomenemo, oni su fascinirani"

Hotelijeri zadovoljno trljaju ruke. ''Za sad smo gotovo puni, što nas iznimno veseli i nakon ovih proteklih blagdana da se nastavila takva popunjenost, veseli nas'', rekao je Matija Mohorović, hotelijer iz Rovinja.

Grad rekorder s više od 580.000 noćenja je - Zagreb. U hostelu kojeg smo posjetili i danas su popunjeni svi kapaciteti.

''Predviđanja za sezonu su za sad jako dobra. Već smo dosta bookirani, iako se trendovi kod putnika dosta mijenjaju ovih dana pa nekako sve više last minute bookinge primamo'', rekla je recepcionarka hostela Pamela Konjevod.

Primio se dobro i prvomajski vikend. Ostvareno je 27% više noćenja nego prošle godine. Povukao je Dubrovnik u kojem je i danas gužva.

''Već se potpisuju ugovori za 2019., ali i 2020. jer Hrvatska je definitivno tražena. Hrvatska je definitivno prepoznata. Hrvatska nije slučajna turistička zemlja kao što su neki pretpostavljali'', istaknuo je Gari Capelli, ministar turizma.

Većem broju turista nada se i Rijeka. Već sad se smišlja kako će se iskoristiti riječka titula prijestolnice kulture 2020. godine. Marketinšku injekciju od 450.000 kuna Rijeci će dati Turistička zajednica, a ministarstvo 6 milijuna kroz tri godine.

''Od toga će Hrvatska i u promidžbenom smislu imati jako puno benefita i to je jedan segment turističke ponude s druge strane koji je aktivan čitave godine'', kaže Kristijan Staničić, direktor HTZ-a.

Tu titulu brojni su gradovi dobro iskoristili pa nema razloga da to ne učini i Rijeka.
 

Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr
 

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene