Hipermarket je suvremeno i funkcionalno opremljen, kako bi kupcima osigurali poseban doživljaj kupovine i vrhunsku uslugu, uz standardno konkurentne cijene po kojima je Tommy prepoznat kod hrvatskih potrošača.
Površina korisnog prostora hipermarketa premašuje 1.700 metara četvornih sa velikim brojem parkirnih mjesta za kupce.
Ponudu hipermarketa karakterizira širina asortimana prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, a posebno ističemo asortimansku ponudu mesnice, gastronomije, voća i povrća, delikatese i pekarstva sa dnevno svježom ponudom, u kojoj su pretežito zastupljeni hrvatski proizvodi i proizvođači.
U hipermarketu je moderniziran i ubrzan proces prihvata ambalaže jer je instaliran sustav za prihvat najnovije generacije, čime Tommy pokazuje stratešku orijentaciju ka održivom razvoju i očuvanju okoliša, te primjeni novih tehnoloških rješenja.
Novi hipermarket je značajna investicija Tommy-ja i projekt čija realizacija potvrđuje usmjerenost naše kompanije ka kontinuiranom razvoju poslovanja i dodatnom osnaživanju tržišne pozicije u hrvatskoj maloprodaji.
Ovom prigodom zaposlili smo novih 30 radnika, što je posebno važno u ovim specifičnim gospodarskim okolnostima kada je svako novootvoreno radno mjesto od iznimnog značaja.
Ovo je 26. prodajno mjesto u Dubrovačko-neretvanskoj županiji, čime Tommy povećava svoj tržišni udio na ovom području.
-
Bolja Hrvatska
Prvi u Europi dosjetili se što napraviti sa starom obućom: "Nisam stvarno imao novca za nove cipele i gledao sam uštedjeti svaku lipu"
-
Rekonstrukcija otmice
Cure stravični detalji o ubojstvu djevojčice Vanje: Sve je započelo prodajom stana?
-
Nova pravila
Velike novosti vezane za vozačku dozvolu: Pogledajte što se sve mijenja