Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Tisuće radnih sati i neprospavanih noći u svoj su rad uložili studenti Fakulteta strojarstva i brodogradnje. Oni su zaslužni za četvrtu generaciju hrvatske formule. Njihovom FSB Racing timu ove su se godine pridružili i studenti ostalih fakulteta, a uvjereni su kako će svojim trkaćim bolidom, unatoč puno manjim sredstvima, stati uz rame europskim studentima.


Studentski 24- člani tim s ponosom je predstavio najnoviji bolid iz vlastite radionice. 'Performanse neke su od 3 i pol sekunde do 180 km na sat, težina je oko 230 kila', kazao je voditelj tima Domagoj Bolfan. 'Uloženo je previše dana, previše noći, i jutros smo bili tu do 6 da bi auto ovako izgledao kako sada izgleda', dodao je student Tomislav Srbljanović.

Vezani članci Parlamentarni izbori 2020. Raspored predstavljanja kandidata za izbor zastupnika u Hrvatski sabor 2020. godine Parlamentarni izbori 2020. Pravila - Izborna kampanja za izbor zastupnika u Hrvatski sabor

Četvrti bolid racing tima studenta fakulteta strojarstva i brodogradnje, dobio je ime Aktos. 'Svi automobili dobivaju ime po tradicionalnim hrvatskim životinjama, aktos smo uzeli od ursus aktos, od mrkog medvjeda', objasnio je Marko Stojanović.

Od crteža do proizvodnje. Sve je u njihovim rukama. Studentima strojarstva priključili su se i studenti , FER-a i Akademije dramskih umjetnosti te Ekonomije. 'Bilo koji fakultet ovdje će za sebe pronaći posao, zanimaciju ili hobi', kazala je Daria Arežina s Ekonomskog fakulteta.

>>
VIDEO Prvi u Hrvatskoj izgradili automobil na solarni pogon!

Hrvatska formula prošle je godine osvojila 24. mjesto u konkurenciji više od sto timova. I ove su godine uvjereni u uspjeh, iako im je budžet 10 puta manji nego primjerice austrijskog. 'Mi s budžetom od oko 50.000 eura malo smo smiješni, ali nismo nimalo da nekonkurentni, dapače, znamo im pomrsiti račune', kazao je voditelj tima Domagoj Bolfan.

Na bolidu rade u pauzama između učenja i predavanja. A zauzvrat dobivaju - neprocjenjivo iskustvo. 'Nismo plaćeni za to pa onda ne možete nekoga motivirati plaćom, nego onda morate dobrim razgovorom, prijateljskim', kazao je Damir Tota, student pete godine FSB-a. Prva vožnja četvrte generacije hrvatske formule na rasporedu je krajem srpnja u Njemačkoj.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook