Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Imamo mnoga bogatstva

Stručnjaci: Nemamo nijednu instituciju koja bi se bavila Hrvatskom kao brendom!

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Što jednu zemlju čini brendom? Mora promovirati svoju kulturu, privlačiti velik broj turista i biti poželjna za investicije. Sve to ima Švicarska koja je na svjetskoj listi zemalja brendova zasjela na prvo mjesto. Hrvatska se nalazi na 41., a iza sebe je ostavila susjedne zemlje.

Jadransko more, dubrovačke zidine, Plitvička jezera, klape, Ivica i Janica. Ovo je samo dio prepoznatljivosti zbog kojih je Hrvatska poznata u svijetu. Iako će većina ljudi Hrvatsku prepoznati po prekrasnom moru i otocima, naša zemlja pruža puno više. No, prema riječima naših stručnjaka, ne znamo to prezentirati.

Pročitajte i ovo Ilustracija zaostajemo za prosjekom Objavljeni su podaci o BDP-u, izjednačeni smo s Mađarskom i na začelju smo EU-a Ris na području Parka prirode Učka Lijepo iznenađenje U Parku prirode Učka snimljena je rijetka "velika zvijer": Ova divlja životinja na tom području nije viđena desetljećima

'Inozemne javnosti ne mogu prepoznati sve naše posebnosti i cjelokupno naše bogatstvo, već nas promatraju tek jednostrano, kao jednu od lijepih turističkih destinacija koje se nude u svijetu, a nudi ih se jako puno', objašnjava Božo Skoko, stručnjak za odnose s javnošću.

>> Evo koje su zemlje najveći brendovi na svijetu!

Na svjetskoj listi zemalja brendova, Hrvatska je od njih 118 zauzela 41 mjesto. Iza sebe je ostavila Sloveniju, Srbiju i Bosnu i Hercegovinu. 'Izuzev turističke promocije, mi nemamo nijednu instituciju u Hrvatskoj, koja bi se sustavno brinula o našem brendu, koja bi nas sustavno promovirala u svijetu, upravljala našim identitetom i imidžem', objašnjava Skoko.

Velike zasluge za brendiranje Hrvatske idu kulturnoj sceni. Poslijednji takav primjer je Festival Hrvatske u Francuskoj. 'To je 4 mjeseca hrvatske kulture i umjetnosti u jednom od najumjetničkijih gradova uopće u svijetu. Znači, velika prilika koju sada, na polovici festivala, možemo ponosno reći da smo je iskoristili barem dosad', kaže Berislav Šipuš, zamjenik ministrice kulture.

Sve se može iskoristiti za promociju nacionalnog brenda. Dobar primjer za to je Španjolska, koja se nalazi na 19. mjestu. Tradicionalnim običajem, prema kojem stočari prolaze središtem metropole sa svojim životinjama koje vode na zimsku ispašu, privukli su tisuće turista i postali prava atrakcija.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene