Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Na letovima nacionalnog prijevoznika Croatia Airlines, putnicima se nude i proizvodi koji nisu hrvatske proizvodnje. Mislite li da bi nacionana kompanija, posebice takva usko povezana s turizmom, trebala promovirati isključivo hrvatske proizvode? Komentiraje nakon članka...


Na upit stjuardese na letu Zagreb - Brisel 'Želite li čašu vina?', čitateljica Dnevnik.hr-a nemalo se iznenadila kad joj je ista stjuardesa preporučila vrhunsko bosansko vino.

Vezani članci Slika nije dostupna U zrakoplov CA u jednom danu dvaput udario grom Slika nije dostupna Najveće probleme avionima zadaju galebovi

'Nemam ništa protiv francuskih, australskih ili bosanskih vina, pogotovo ako su kvalitetna, ali svakako me to zasmetalo u zrakoplovu hrvatske nacionalne kompanije. Pa zar ne bi Croatia Airlines trebala promovirati isključivo hrvatske proizvode?', požalila nam se čitateljica, istaknuvši kako su samo na njezinom letu barem polovica putnika bili stranci.

Na naš upit, zašto se u zrakoplovima Croatia Airlinesa nude i proizvodi iz drugih zemalja, dobili smo sljedeći odgovor:

'Croatia Airlines od svog osnutka nastoji putnicima pružiti primjerenu uslugu, kako po sadržaju, tako i po zastupljenosti autohtonih proizvoda, vodeći pritom računa i o cjenovnom aspektu te njihovom utjecaju na ukupne troškove kompanije. Jedini zahtjev vinarima bila je niska dobavljačka cijena - kao kompenzacija za promociju - te viša ili visoka razina kvalitete vina.

I danas, kao i ubuduće, u zrakoplovima Croatia Airlinesa posluživat će se vina vinara koji će, prije svega, kvalitetom i cijenom udovoljiti zahtjevima Croatia Airlinesa te koja imaju izgrađen brand. U zrakoplovima se služe i služit će se vina poznatih vinara – od Plenkovića, Krauthakera, Iločkih podruma, vinarije Grabovac, Lovreca, Katunara, Šibenske vinarije, PZ Čara Korčula, Kutjeva itd. Tvrtka je spremna prihvatiti sva visokokvalitetna vina, osobito ona iz Republike Hrvatske, koja će se uklopiti u kvalitativne i cjenovne parametre tj. ulazne troškove nabave vina, koja se služe u zrakoplovima, a to su Katunar, Plenković, Pošip PZ Čara, itd.
Croatia Airlines i dalje poziva sve kvalitetne hrvatske vinare na suradnju, u kojoj svatko mora naći svoj interes, s obzirom na to da je nazočnost u zrakoplovima i svojevrsna promocija vina, vinske regije i proizvođača.
Također, prema podacima poznatima tvrtki, i drugi europski avioprijevoznici tijekom leta putnicima nude autohtona (nacionalna) vina, ali i vina podrijetlom iz drugih država.

Odnosi s javnošću CA'

Croatia Airlines je nacionalni zrakoplovni prijevoznik, a ujedno i tvrtka u državnom vlasništvu, stoga čudi da ih vode samo zakonitosti tržišta u odabiru proizvoda koje nude na svojim letovima. Posebice u doba kad se hrvatski proizvođači, na sve moguće načine, poput akcije 'Kupujmo hrvatsko' bore za svakog potrošača i opsanak domaće proizvodnje.

Smatrate li da bi Croatia Airlines trebala u svojoj ponudi imati samo domaće proizvode, te na taj način promovirati Hrvatsku? Ostavite ovdje svoje komentare.