Žičara Sljeme
Žičara Sljeme Foto: Goran Stanzl/PIXSELL

Sljemenska žičara i dalje nema uporabnu dozvolu. Čeka se izvješće državnog inspektorata o prekomjernoj buci. Iz inspektorata nam je poručeno da su preuzeli svu dokumentaciju i da će pozitivno ili negativno mišljenje dati u predviđenom zakonskom roku.


Iz Gradskog ureda za prostorno uređenje, izgradnju grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet na upit DNEVNIK.hr-a rezimirali su kako je za žičaru Sljeme do sada izdano osam uporabnih dozvola od ukupno potrebnih devet. Za jedinu preostalu uporabnu dozvolu, kažu, čeka se pozitivno mišljenje Sanitarne inspekcije Državnog inspektorata koja bi utvrđuje je li buka koja nastaje prilikom rada žičare u skladu s onime što je propisano Pravilnikom Ministarstva zdravstva.

Vezani članci Sljemenska žičara Grad Zagreb o Državnom inspektoratu: "O pitanju razine buke i primjeni propisa odlučuju diplomirani inženjeri prehrambene tehnologije" Na Medveščaku je u noći na četvrtak izgorio automobil Petek na Facebooku: "Ženi koja se požalila na buku sljemenske žičare izgorio automobil"

Objašnjavaju kako je tema dosadašnjih razgovora bila koji članak primijeniti - članak 7. Pravilnika o najvišim dopuštenim razinama buke u sredini u kojoj ljudi rade i borave ili članak 6. tog Pravilnika. Da je riječ o prometnoj infrastrukturi mišljenje je Fakulteta prometnih znanosti i Građevinskog fakulteta, a usuglasilo se i Ministarstvo zdravstva.

"Sanitarna inspekcija Državnog inspektorata svoje mišljenje, sukladno propisima, treba dostaviti najkasnije u petak, 7. svibnja. U slučaju da donese pozitivno mišljenje, ishodit će se posljednja uporabna dozvola te će se nakon toga od Ministarstva mora, prometa i infrastrukture ishoditi dozvola za rad. U slučaju negativnog mišljenja, isto mora biti obrazloženo, a nakon čega će Grad Zagreb poduzeti daljnje radnje s obzirom na to izdano mišljenje“, kažu iz Gradskog ureda.

Prije nešto više od mjesec dana, u prizemlju donje postaje, postavljani su stupovi za dodatno učvršćenje statike.

Izgradnja je počela 2019. godine, a cijena projekta je s početnih 300 milijuna kuna skočila na više od 750 milijuna.