Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Sigurnost u prometu - Tko su najgori suvozači?

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Svakodnevno svjedočimo neodgovornom ponašanju vozača u prometu.

Nažalost, crne kronike novina i televizije pune su izvještaja o brojnim prometnim nesrećama. Statistike su neumoljive: u 2009. godini na našim se prometnicama dogodilo 50.388 nesreća! Poginulo je čak 548 osoba!

Pročitajte i ovo Ilustracija Zbog radova Zatvara se dio prometne ulice u Zagrebu: Ovo su obilazni pravci Dva taksija sudjelovala u prometnoj nesreći u Zagrebu - 1 Nesreća u metropoli VIDEO Krš i lom u centru Zagreba: Sudarila se dva taksija, tramvajski promet bio u prekidu

Jedni od glavnih sudionika, a vrlo često i krivci za nesreće su - mladi vozači! Osim neiskustva u vožnji, dokazano je, vrlo često imaju uz sebe najgore moguće suvozače: brzinu, alkohol i/ili drogu!

Veseli večernji izlasci s društvom, uz takve suvozače, vrlo često završavaju sudarom. Ne onim kojeg svi žele, nego onim pravim sudarom s drugim vozilom.

U težnji da se taj problem što više smanji, poduzimaju se mnoge mjere. Glavne akcije provode se u sklopu Nacionalnog programa sigurnosti cestovnog prometa. Program se provodi od 1994. godine i iz godine u godinu pokazuje dobre rezultate - broj nesreća i stradalih se smanjuje. Ipak, te brojke su još uvijek toliko velike da zahtijevaju nastavak akcija protiv neodgovorne vožnje.

Upravo je u tijeku promidžbena kampanja pod nazivom: BRZINA, ALKOHOL I DROGA NAJGORI SU SUVOZAČI! koja je namijenjena prvenstveno mladim vozačima.

Jedan od glavnih aktera TV i radio kampanje je Goran Bare. Frontman grupe Majke poznat je, osim po odličnoj svirci, po sklonosti raznim opijatima, ali i po borbi da ih se pokuša riješiti!

Baš zbog njegove svjesnosti o tome koliko je štetno uzimanje raznih opijata, Bare se pokazao kao odličan centralni lik spomenute kampanje. Očekivanja kako će mladi u njemu prepoznati pozitivnu osobu, koja se pokušava boriti protiv ovisnosti i koja otvoreno govori o tom zlu, pokazala su se opravdanima budući je kampanja izazvala pozitivne reakcije javnosti.

Kampanja se intenzivno provodi i na internetu. Naime, na tom mediju su glavna ciljna skupina upravo mladi vozači. Kreiran je i poseban microsite pod nazivom Najgori Suvozač na kojem se nalazi obilje interesantnog materijala koji govore o temi sigurnosti u prometu.

Između ostalog, mogu se pogledati TV spotovi kampanje i odgovoriti na anketu o sigurnosti u prometu. Ono zbog čega je microsite naročito zanimljiv jest Kviz znanja i igrica u kojoj igrač vozi auto u različitim uvjetima, prvo trijezan, a dalje pod utjecajem alkohola te sakuplja bodove.

Svaki dan se rangiraju natjecatelji po rezultatima i najboljih 10 osvaja prigodnu nagradu - alkotester!

 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene