Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Desetak milijuna litara pitke vode izvozit će na godinu jedna riječka tvrtka u sedam arapskih zemalja.


Od lipnja, na policama trgovina Kuvajta, Bahreina, Omana i Ujedinjenih Arapskih Emirata uz europsku konkurenciju - stajat će i hrvatska voda. Posao je ugovoren na deset godina, a riječka je voda odabrana zbog iznimne kvalitete.

Vezani članci Zračna luka, Ilustracija Gotovo cijeli svijet je crvena zona: SAD će preporučiti građanima da ne putuju u 80 posto zemalja svijeta Karta svijeta KVIZ: Ovih 13 velikih zemalja redovito zbunjuje ljude, možete li ih vi pronaći na karti?

Hrvatska voda uskoro će se naći u perzijskom zaljevu. Riječka je punionica izabrana iz dva razloga. 'Partner je izabrao lokaciju prvenstveno zbog jednostavnog transporta putem luke i druga varijanta, važno i bitnije, kvaliteta riječke vode', rekao je Emanuel Ivković, direktor punionice vode.

>> Voda iz boce ili iz slavine?

Primorci nisu ni svjesni da sjede na prirodnom bogatstvu. 'Možemo reći da pijemo vrlo kvalitetnu vodu, imamo dovoljne količine vrlo kvalitetne vode na našem području', rekla je Dušanka Ćuzela Bilać iz Zavoda za javno zdravstvo. U punionici se stalno prati kvaliteta vode - a bio je to i jedan od uvjeta novih kupaca.

'Ispitujemo tvrdoću, magnezijsku i kalcijevu tvrdoću svaki dan, svaki sat uzimam vodu na analizu i ispitujemo kvalitetu vode', rekla je kemijska tehničarka Senka Valetić. Stručnjaci najavljuju nestašicu pitke vode. Možda jednog dana budemo mijenjali litru vode- za litru nafte. 'Teško, teško ali sve je moguće, nikad se ne zna, ovo je vrlo veliko bogatstvo koje mi ovdje imamo a nemamo nafte - obrnuta je situacija kod naših partnera', rekao je Ivković.

Kvaliteta vode osigurala je posao radnicima riječke punionice. 'Nadam se da ćemo se sad proširiti, djelatnike ćemo dobiti nove i posao, obim posla će biti veći, što nam je svima u cilju', rekla je radnica Ankica Relić. Već u lipnju prvi kontejneri s desecima tisuća litara pitke vode krenut će put Perzijskoga zaljeva na zadovoljstvo kupaca, ali i proizvođača koji se nada širenju tržišta.