Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Veliki uspjeh Pule i hrvatskih dizajnera iz Parabureaua na prestižnom međunarodnom natječaju Rebrand 2010 Global Awards.


Parabureauovo brendiranje Grada Pule za Turističku zajednicu Pula izdvojeno je kao jedno od najbojih svjetskih transformacija postojećeg branda na ovogodišnjem Rebrand 100 Global Awardsu. Među dobitnicima je zastupljeno više od 36 djelatnosti i 29 zemalja. Rad kreativaca iz Parabureaua - Marka Bausa, Igora Stanišljevića, Petra Popovića, Maje Turčić i Kristine Ivančić - ocijenjen je visokim ocjenama i izdvojen kao iznimno uspješno ostvaren proces rebranda, te je Pula tako stavljena uz bok velikim i važnim svjetskim brandovima. Time je Pula postala prvi hrvatski grad koji je dobio prestižnu međunarodnu nagradu za branding, a Parabureau se još jednom našao među najvećim svjetskim branding i dizajn agencijama kao što su MetaDesign, Interbrand, Siegel+Gale, Lippincott, itd.

Vezani članci Oštećeni spomenici u Puli u Titovom parku - 2 Opet je netko u Puli šarao po Titovu parku: Na meti spomenik palim borcima Godišnja nagrada Luka Ritz Uručene ovogodišnje nagrade Luka Ritz, Fuchs poručio: ''To nas ispunjava osjećajem ponosa na sve te mlade ljude''

Rebrand je prva i najveća organizacija koja se profesionalano bavi procesom transformacije branda, a jedan od njezinih osnovnih programa jest i važno međunarodno priznanje koje se svake godine dodjeljuje najuspješnije provedenim projektima brendiranja, što je obično popraćeno u brojnim medijima poput The Wall Street Journala, CNN-a Moneyja, BusinessWeeka i Yahoo! Financea. Nagrada je utemeljena 2005. godine, a svake godine privlači konkurenciju sa svih strana svijeta. Najbolja rješenja ocjenjuje žiri sastavljen od uglednih, svjetski poznatih i priznatih stručnjaka iz najvećih branding agencija (Landor, Radley Yeldar, Elephant Strategy i dr.), koji proces rebranda seciraju do najmanjih detalja kako bi ga analizirali te tako izdvojili najuspješnije radove. Radovi se zatim prezentiraju kroz stanja prije i poslije rebrendinga kako bi se mogla napraviti paralelna usporedba.
Naglasak je na provedenoj strategiji koja je uspjela stvoriti emocionalnu vezu, te spojiti navedene ciljeve i potrebe identificiranog ciljanog tržišta.

Brendiranje nekog proizvoda, grada, projekta, manifestacije čini taj proizvod važnim i prepoznatljivim, izdvajajući ga od konkurencije i namećući ga tako da strateški stavlja naglasak na njegovu kvalitetetu, jedinstvenost i detaljnu osmišljenost. U slučaju Parabureauova nagrađenog rebranda, taj je proces obvezivao na poštovanje tradicije i identiteta Pule, njezine povijesti i već postojećih smjernica razvoja. Dakle, delikatno implementiranje postojećeg u jednu novu sliku Pule koja teži isticanju i profesionalnosti na polju turizma. Kada je riječ o turizmu, konkurencija se razvija i jača sa svakom novom sezonom, a turist je savršeno svjestan ponude i mogućnosti koje mu se pružaju, te je upravo stoga potrebna promišljena, razrađena strategija turizma koja će rezultirati zainteresiranim i zadovoljnim korisnikom kratkoročno, te uspjehom i daljnim razvojem dugoročno.