Prvi dijelovi čelične konstrukcije budućeg Pelješkog mosta u petak je utovareno i u subotu iz dva pogona u Kini kreću za Hrvatsku, očekuje se da bi sredinom veljače mogli biti isporučeni, a početak montaže čelične rasponske konstrukcije predviđen ja za ožujak, izvijestili su iz Hrvatskih cesta.

Galerija


"Ukupno 29 segmenata koji čine prvi kontingent čelične rasponske konstrukcije budućeg Pelješkog mosta u petak je utovareno te u subotu kreću iz dva pogona u Kini za Hrvatsku. Predviđeno je da će brodovi s tim materijalom do odredišta putovati maksimalno 35 dana, no očekuje se da će stići i ranije pa bi već sredinom veljače mogli biti isporučeni. Početak montaže čelične rasponske konstrukcije mosta predviđen je za ožujak", Priopćeno je iz Hrvatskih cesta.

Vezani članci Napredak izgradnje Pelješkog mosta - 1 Na gradilištu Pelješkog mosta ima se što i vidjeti. Otkriveno i kad će na tehnički pregled Andrej Plenković u Splitu Plenković o predsjedniku: "Svatko polaže svoj vijenac, to je rezultat nekulturne komunikacije." O platformi: "Beroš je dobio jasan nalog, mora to napraviti"

Pošiljka, dodaju, obuhvaća bazne segmente središnjih stupova u moru te pojedinih segmenata čelične rasponske konstrukcije predviđenih za bočni dio mosta. Ruta putovanja ide preko Singapura i Sueskog kanala do Luke Ploče.

Kako se navodi u priopćenju, na gradilištu mosta kopno - Pelješac se, sukladno planiranoj dinamici, trenutno izvode radovi iskopa unutrašnjosti, ugradnje armature i betoniranje preostalih pilota, izvedba naglavnica pilota, izvedba stupova mosta te izgradnja upornjaka. U međuvremenu, u tijeku su i radovi na izgradnji pristupnih cesta mostu kopno - Pelješac.

Ugovorni izvođač austrijski Strabag, zadužen za radove na dionici Duboka-Sparagovići/Zaradeže, pri završetku je radova čišćenja trase i probijanja pristupnih puteva, a početak građevinskih radova očekuje se u idućem tjednu. Na sljedećoj dionici, koja predviđa izgradnju stonske obilaznice (Sparagovići-Prapratno i Prapratno-Doli), ugovorni izvođač grčki Avax započeo je s organizacijom gradilišta i iskolčenjem na terenu, objašnjavaju iz Hrvatskih cesta.