Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Da prilika čini lopova dokaz su i ove snimke snimljene u hrvatskim shopping centrima. Pogledajte video.


Kradljivce je vrlo teško 'otkriti' po spolu, dobi ili izgledu jer među njima podjednako ima i muškaraca i žena, i mladih i starih, siromašnih koji kradu da bi preživjeli i imućnih koji kradu iz obijesti, uzbuđenja ili kleptomanije.

Vezani članci Ilustracija Vlasnik kuće pokraj Gline šokirao se otvorivši zamrzivač: Drski lopov odlučio se na bizarnu krađu Ilustracija Na crnom tržištu postižu visoku cijenu: ''Mirisni lopov'' mjesecima je bio u posebnoj akciji

Odjeća, šminka i parfemi omiljen su plijen lopovima koji haraju hrvatskim trgovinama. Samo prošle godine jedna je zaštitarska tvrtka u krađama diljem zemlje uhvatila više od 6.000 lopova. U krađama žene polako prestižu muškarce, a gotovo svima je, kada ih uhvate, prva rečenica: Ovo mi je prvi put!

Policiju zovu i zaštitari. Plijen zna biti pozamašan.

'Mi znamo za slučaj da su 100.000 kuna njih troje u 7 minuta', kazao je Mario Pavišić, voditelj Odjela kućnih detektiva u Klemm securityju.

Trgovine znaju imati štete više od 200.000 kuna. No zaštitari, uz vrhunske kamere, u tome ih sve više sprječavaju.

O tome što i kako se krade po trgovinama u prosincu prošle godine izvijestio je i magazin Provjereno.


 

 

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju