Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Grill&Chill običaji

Premijera Lidlovog filma Grill&Chill običaji

Premijera Lidlovog Grill&Chill filma u Rogemarinu
Premijera Lidlovog Grill&Chill filma u Rogemarinu PR
Aktualno Galerija Premijera Lidlovog Grill&Chill filma u Rogemarinu Premijera Lidlovog Grill&Chill filma u Rogemarinu Foto: PR Mile Kekin, Mario Petreković, direktor marketinga Lidla Hrvatska Marko Galić, Csilla Barath Bastaić, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska Marina Dijaković, Dalibor Matanić Mile Kekin, Mario Petreković, direktor marketinga Lidla Hrvatska Marko Galić, Csilla Barath Bastaić, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska Marina Dijaković, Dalibor Matanić Foto: PR Mile Kekin, Dalibor Matanić, Mario Petreković, Csilla Barath Bastaić, direktor marketinga Lidla Hrvatska Marko Galić, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska Marina Dijaković Mile Kekin, Dalibor Matanić, Mario Petreković, Csilla Barath Bastaić, direktor marketinga Lidla Hrvatska Marko Galić, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska Marina Dijaković Foto: PR Dušan Bućan kao Beer Grills u Lidlovoj reklami Dušan Bućan kao Beer Grills u Lidlovoj reklami Foto: PR +1 Voditeljica Tamara Loos, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska Marina Dijaković, Dalibor Matanić Galerija 1/6 >>
Dalibor Matanić, Csilla Barath Bastaić, Mario Petreković i Mile Kekin na predstavljanju nove Lidlove kampanje.

U prekrasnom proljetnom izdanju Rougemarinovog parka, trgovački lanac Lidl Hrvatska predstavio je novu kampanju Grill&Chill običaji. U maniri pravih filmskih premijera, crvenim tepihom prošetala se glumačka postava, redatelj Dalibor Matanić, voditeljica Tamara Loos te Mile Kekin, čija je hit pjesma Roštilj korištena u kampanji. Uzvanici su imali priliku pogledati Lidlov Grill&Chill film, čije će kraće verzije biti prikazane u formi reklama na televizijskim postajama.

Lidlova nova kampanja Grill&Chill nedavno je snimljena po uzoru na poznatog istraživača Bear Gryllsa, kojeg je utjelovio Dušan Bućan kao BEER GRILLS. Dušan u filmu otkriva čudesne običaje grillanja i chillanja diljem Lijepe Naše, a cijela kampanja snimljena je u Lidlovom stilu, u duhovitom tonu, s nekim već dobro poznatim licima kao što su Grille i Chille – Mario Petreković i Bojan Navojec, ali i nekim novim glumačkim licima koji su se prirodno uklopili u ovu zanimljivu priču - Csilla Barath Bastaić i Živko Anočić. Kao podloga kampanji korištena je svima omiljena i jedna od najpoznatijih pjesama Hladnog piva – Roštilj, a da bi kampanja bila savršeno zaokružena, sve se odvijalo pod redateljskom palicom našeg poznatog redatelja Dalibora Matanića, koji je svojim potpisom zaista učinio razliku.

Ideja za ovu kampanju rodila se iz istraživanja koja pokazuju koliko različitih načina roštiljanja postoji diljem Hrvatske. Svaka naša regija ima svoje male rituale i običaje kod grilanja, bilo da je riječ o mesu, ribi, prilozima, salatama…Također, postoje razlike između roštiljanja u krugu obitelji i u društvu s prijateljima, koje su također prikazane kroz kampanju. Ove su spoznaje pretočene u jednu duhovito-dokumentarističku priču koja na zabavan način predstavlja naše običaje.

Lidl je kroz godine postao jedno od najpopularnijih odredišta za nabavu svega što je potrebno za roštilj, a kupci su prepoznali ne samo Lidlovo svježe meso, ribu i povrće, već i neprehrambene proizvode po kojima je Lidl poznat. Osim izuzetno povoljnih cijena, u Lidlovoj se ponudi svake godine iznova može pronaći dodatnu oprema za grill&chill – od roštilja do opreme za piknik i brojnih drugih proizvoda.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene