Promotivni spot Hrvatske turističke zajednice koji je premijerno predstavljen u Londonu podijelio je mišljenja. Dok ga jedni smatraju dobro odrađenim poslom, drugima ne predstavlja Hrvatsku u pravom svjetlu.


Novi spot Hrvatske turističke zajednice podijelio je mišljenja. Jednima se sviđa, drugima je bolji prošlogodišnj.

Vezani članci Turizam Požeško-slavonske županije - 1 Turisti dolaze zbog kvalitetnih vina i prirode, ali često nemaju gdje prespavati: U cijeloj županiji samo je jedan hotel Slika nije dostupna Već rušimo turističke rekorde, a još nije ni špica sezone: U svibnju zabilježeno 30 % više gostiju nego lani

Za marketinškog stručnjaka i dizajnera Maleševića spot je zapeo u 90-ima.

"Ima nekakav lažni heroizam, epsku priču koji nam apsolutno nije potrebna, nemoderan je i spor i pun je nekakvih općih mjesta i klišeja. Takvih spotova ima jako puno i mislim da se ni po čemu sa ovim spotom nećemo razlikovati", kaže Boris Malešević.

Da spot ne prezentira Hrvatsku u pravom svjetlu, smatra i bivša ministrica turizma.

"Nama je u interesu da budemo destinacija cjelogodišnjeg poslovanja, što apsolutno po svojoj klimi možemo i mislim da trebamo. I onda ovakve promotivne akcije, čini mi se, da to baš ne pokazuju na najbolji mogući način", komentira Pave Župan Rusković, bivša ministrica turizma.

Već se dvadeset godina, smatra Malešević, radi ista pogreška.

"Promoviramo turizam odvojeno od Hrvatske. Mi moramo promovirati Hrvatsku, a ne turizam. Mi smo prepustili turizmu da brendira Hrvatsku umjesto da Hrvatska brendira turizam", objašnjava Malešević.

Ukupni produkcijski troškovi spota su 700.000 kuna. No svi akteri u spotu odrekli su se svojih honorara pa će se ukupno pola milijuna kuna dati u dobrotvorne svrhe

Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr.