PR
PR Foto: PR

Svima najdraži dan u tjednu ovjekovječen je u marketinškoj kampanji Pan piva, jer svaki dan može biti petak, ako tako odlučimo.


Svi ljubitelji petka već odavno znaju da je to najbolji dan u tjednu.

Petak je jednostavno dan kad obavezama kažemo doviđenja, kad odahnemo od tjedne rutine, bezbrižno se opuštamo s prijateljima, prepuštamo se svojim hobijima i uživamo u slobodnom vremenu koje je pred nama…

Petak je poseban po onom fenomenalnom osjećaju slobode i bezbrižnosti, koji svi tako dobro poznajemo. Nažalost, petak je samo jednom tjedno.

Upravo je zato Pan pivo posvetilo kampanju tome da nam pokaže na koji način svaki dan u tjednu možemo popraviti s malo osjećaja petka. A kako bolje prizvati osjećaj petka nego s hladnim pivom u ruci? Bilo da se radi o Pan Pilsneru, Pan Lageru ili Zlatnom, svaki Pan može pomoći da se osjećate kao da je kraj tjedna.

PR PR Foto: PR

Kako bi potrošači lakše odabrali idealno pivo za sebe među različitim varijantama lagera, na pakiranju mogu pronaći informacije o svakoj od Pan varijanti.

Ljubitelji osvježenja i druženja odabrat će Pan Lager kojeg karakterizira uravnotežen okus, Pan Pilsner će za opuštanje i uživanje odabrati oni koji preferiraju prepoznatljivi okus Saaz hmelja, a Pan Zlatni sa svojom karakterističnom zlatnom bojom i bogatim okusom će i dalje biti najbolji izbor za trenutke zlata vrijedne. Oni koji vole uživati svim osjetilima će odabrati Pan Tamni, pivo tamne boje i iznimne pitkosti. Bezalkoholni Pan Free izvrstan je izbor za ljubitelje punog okusa lagera u kojemu se može opušteno uživati u svakoj prigodi.

Koji god Pan odabrali, ne možete pogriješiti - osjećaj petka možete imati svaki dan!

PR PR Foto: PR

 

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju