Kako je izgledao njihov poslovni put i koje sve zemlje nakon Francuske počinju osvajati, ispričala nam je Mia Korade, direktorica tvrtke Kim Natura iz Samobora.
Pročitajte i ovo
Gdje su ruke, ima i struke
Ovo je 27 zanimanja za koja se mladi mogu školovati uz stipendije
Životne odluke
Ravnateljica strukovne škole: „Stalno me zovu poslodavci i traže nove, mlade radnike“
Prirodna kozmetika Kim Natura nastala je prije sedam godina u obiteljskoj kući obitelji Korade u Samoboru na inicijativu oca i kćeri koji su poželjeli stvoriti proizvod koji bi predstavljao Hrvatsku u svijetu. Priču o mirisnim i korisnim suvenirima, u koju su utkali karakteristike hrvatske obale i planine, ispričali su na svoj način imajući na umu provjerene preparate koje su i sami voljeli.
''Počeli smo s proizvodnjom sapuna te smo se proširili na kreme, balzame, eterična ulja i razne poklon-paketiće s prirodnom kozmetikom. To su prirodni proizvodi blagog utjecaja na kožu upakirani u prigodne suvenirske poklone, koji će i naše strane kupce podsjećati na posjet Hrvatskoj'', kaže nam Mia Korade o svojim proizvodima koji su potpuno ekološki i, kako odlučno tvrde, ''nijedan artikl nikada nije niti će biti testiran na životinjama''.
''Svi proizvodi izrađuju se ručno – od miješanja sastojaka, njihova ulijevanja u silikonske kalupe do pakiranja u ambalažu, koju također smišljamo i izrađujemo sami. Zahvaljujući tome svaki kupac dobit će unikatan proizvod koji će brinuti o njegovu zdravlju, ali ga i vratiti u vrijeme provedeno u Hrvatskoj, puno sreće, sunca i odmora'', ispričala nam je Mia kako nastaju njihovi proizvodi koje pohranjuju u drvene kutijice u kojima su odlazili najprije u suvenirnice, a kasnije i na štandove ili u dućane diljem obale.
Godišnje proizvedu oko 400 tisuća ručno rađenih sapuna, koji se rado kupuju kao suvenir na našoj obali, dok su balzami za usne, kreme za ruke i lice jako pozitivno prihvaćeni u Hrvatskoj, što im potvrđuju i povratne informacije zadovoljnih kupaca. Ipak kažu kako je Hrvatska je mala zemlja s nedovoljno velikim tržištem pa su odlučili probati ponuditi njihove proizvode na sajmovima u Europi.
Svoju proizvodnju prirodne kozmetike započeli su sa sapunima
Foto:
Kim Natura
''Na to su nas potaknuli upiti turista iz Španjolske, Italije, Francuske i drugih zemalja za naše proizvode. Puno njih kupilo je naše proizvode u suvenirnicama na hrvatskoj obali na ljetovanju,te su ponovno naručivali preko webshopa uz pozitivne komentare'', kaže Mia Korade, čija je obitelj za širenje svog poslovanja na francusko i španjolsko tržište potražila bespovratna sredstva iz fondova Europske unije preko Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta.
Novim projektom Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta ''OSTVARI SAN U HRVATSKOJ'' pokušava se stvoriti dobra ''poduzetnička klima'' zbog koje će se mali i srednji poduzetnici moći upustiti u rizike kada im to vlastita sredstva ne dozvoljavaju i ispuniti svoj potencijal, odnosno ostvariti san i u svojoj domovini.
''Bespovratnim sredstvima Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta zasad smo financirali izlazak na sajam Bisou u Nici i sajam Intergift u Madridu, na kojem izlažemo ove godine u rujnu'', kažu iz tvrtke Kim Natura, koja je financijska sredstva od 834.000,00 kuna dobila za jačanje konkurentnosti svojih proizvoda na današnjem zahtjevnom tržištu, u što ulazi i izlaganje na inozemnim sajmovima.
''Ove smo godine prvi put izlagali na sajmu u Francuskoj te smo izrazito zadovoljni rezultatom, za sami početak dobili smo pozitivne komentare na naše proizvode, jako puno ljudi se interesiralo, napravili smo prve narudžbe koje su već i isporučene, tako da iz godine u godinu očekujemo samo rast'', kaže nam Mia Korade, koja se sama iznenadila interesom za njihove proizvode.
Proizvodi od lavande oduševili su Francuze
Foto:
Kim Natura
''Zanimljivo je da su usred Francuske, koja je poznata po poljima lavande, naši proizvodi s aromom lavandina cvijeta oduševili. Naprosto ni Francuska nema proizvoda koji su slični našima, što nam omogućuje siguran prodor na to tržište. Ove godine namjera nam je posjetiti i Španjolsku te i tamošnjoj publici pokazati što sve stvaramo u Hrvatskoj'', izjavila je Mia, koja, s obzirom na ovaj ''vjetar u leđa'', predviđa svijetlu budućnost za svoj obiteljski biznis. Do kraja 2019. godine predviđaju rast od 50 % u izvozu te mnoštvo noviteta u proizvodnji – nove proizvode, još zanimljivija i kvalitetnija pakiranja te mnnogo više promotivnih akcija za vjerne kupce.
Sadržaj je isključiva odgovornost Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta.