Ministar turizma Damir Bajs još jednom je potvrdio kako sezonu kao lanjsku neće biti lako ponoviti. 'Hrvatski turizam u ovoj godini brani poziciju iz 2010. godine. Mi smo bili uspješniji od konkurencije', pohvalio se.
Pročitajte i ovo
Dubrovački ugostitelji
Mijenjaju se pravila i povećavaju cijene: "Tko će to izdržati dogodine?"
Bolje išta nego ništa
Delegati završili u motelu za seks, šokirali se opremom u sobama: "Ovo još nikad nisam vidio!"
A kako bi se dobri rezultati nastavili, već su krenule pripreme. 'Već idući tjedan potpisujemo nove ugovore koji su vezani uz avio-destinacije, da ćemo imati i više kompanija koji će letjeti za Hrvatsku', dodao je ministar.
U našoj najvećoj avio-destinaciji, hotelske prodaje rade punom parom. 'Planiramo i očekujemo da fizički rezultati budi bolji jedan do dva posto. Konačni rezultat kojemu ćemo se mi posvetiti i truditi da ga postignemo biti će sigurno 6 do 8 posto jači financijski ukupno', rekao je Robert Butorac iz hotela Maestral.
Zadovoljan gost - najveća reklama
Dubrovnik i Hrvatska privlače sve više gostiju. Stručnjaci tvrde kako je zadovoljan gost najveća reklama. 'Znamo da nam kruzeri malo smetaju kad prolazimo. I meni kad ulazim u staru gradsku jezgru, ali kruzeri pružaju jednu strašno veliku reklamu gradu Dubrovniku, da drugi ljudi sutra dođu', rekao je turistički stručnjak Lukša Lucijanović.
Svi koji žive od turizma ističu kako ne mogu živjeti samo od tri ljetna mjeseca. Hoteli i restorani moraju biti puni čitavu godinu. 'Cijene su jedno u sezoni, a za zimu moramo drastično smanjiti cijene', pojasnio je Stjepan Perić, predsjednik Ceha ugostitelja.
>> Ministar Bajs: Podupirat ćemo lovni turizam
Osim nižih cijena, ugostitelji tvrde, moramo se okrenuti tržištima koja najviše rastu, poput Rusije i Turske.