Ovaj se vikend u Rovinju održavaju četvrti dani komunikacija - stiglo je rekordnih 1600 posjetitelja iz Hrvatske i regije.


 Program koji predstavlja 30-ak istaknutih domaćih i svjetskih predavača, miks je najboljih svjetskih trendova te diskusija o izvoznom potencijalu hrvatske kreativne industrije. Dio festivala čini i Nova TV grupa koja je prepoznala rast digitalnih sadržaja - i iako je njihov rast posljednjih godina vidljiv - televizija je još uvijek najjači medij.

Vezani članci Odette Sapač, direktorica TZ Rovinj Istarski šampion turizma noćas će prijeći dva milijuna noćenja: ''Vratili smo se na vrijeme kada se tražio krevet više'' Dani komunikacija u Rovinju (Foto: Dnevnik.hr) - 1 Traži se mjesto više na Danima komunikacija u Rovinju: Sudjeluju vodeći ljudi Twittera, marketinški stručnjaci...

'U 2015 godini gledanje televizije u Hrvatskoj je poraslo za dodatnih sedam minuta. Sa četiri sata i 26 minuta prosječnog dnevnog gledanja televizije mi se nalazimo u samom europskom vrhu. Televizija mjesečno prikupi 3,9 milijuna gledatelja što je za čak 60% više od ukupne internet populacije u Hrvatskoj', rekao je Vedran Vereš, voditelj odjela istraživanja Nove TV.

'U Hrvatskoj 2,2 milijuna gledatelja svaki dan se okuplja pred kanalima Nova TV grupe što je više od pola Hrvatske samim time mislim da možemo zaključiti da je televizija najučinkovitiji medij u Hrvatskoj', poručila je Ivana Galić, direktorica marketinga i korporativnih komunikacija Nove T.

Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr