Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

U tijeku je promotivna kampanja Hrvatske turističke zajednice koju su radili u suradnju s Googleovim timom ZOO, a do sada je već imala 85 milijuna impresija.


Hrvatska turistička zajednica u kolovozu je pokrenula novu promotivnu kampanju koju je nazvala 'Croatia Feeds'.

Vezani članci Zagreb, Split, Rijeka, Osijek Objavljeno koliko su kandidati za gradonačelnike potrošili za kampanju, neki prijavili simbolične iznose Kandidati za Zagreb Puno obilaze, ali malo znaju: Reporterka Dnevnika Nove TV kandidate za Zagreb izludila je pitanjima. Mučilo ih je čak i ono što spominju u svojim programima

Na zanimljivoj i inovativnoj web stranici 'Croatia Feedsa' nalaze se kratki i zabavni opisi popularnih hrvatskih destinacija i turističkih proizvoda te brojne atraktivne fotografije.

Glavni cilj kampanje, koja će trajati do 11. rujna 2016. godine, je na originalan način inspirirati potencijalne turiste da dođu u Hrvatsku, pojasnili su u HTZ-u.

Na stvaranju kampanje i njenog sadržaja na tržištima Njemačke, Austrije i Švicarske su, osim Hrvatske turističke zajednice, sudjelovali i članovi Google kreativnog tima „The ZOO“ koji surađuju s brojnim svjetskim brendovima i agencijama. Glavni partner kampanje je jedna od vodećih međunarodnih agencija na području marketinga - BBDO.

'Kampanja Croatia Feeds se po svojim karakteristikama značajno distancira od dosadašnjih online kampanja kojem smo provodili. Naime, upotreba zanimljivih, intrigantnih tekstova na bannerima, zajedno s novim brendiranim logom i privlačnim fotografijama, jamac su privlačenja pažnje korisnika i naših potencijalnih turista. Tu je i potpuno nova web stranica kampanje koja korisniku pruža optimalno iskustvo jednostavnog, preglednog i informativnog korištenja. Kampanja je vidljiva i na Google tražilici te na Google Display Networku, a tu su i posebne PR aktivnosti koje će pratiti cjelokupni projekt za kojeg vjerujemo da će ostvariti odlične rezultate', izjavio je direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.

Prema prvim pokazateljima kampanja je krenula vrlo uspješno. Naime, do 26. kolovoza ostvareno je više od 85 milijuna impresija, najviše na Njemačkom tržištu, a stranice kampanje su ostvarile više od 80 tisuća pregleda. Obzirom da je kampanja vidljiva na najpopularnijim portalima u Njemačkoj, Austriji i Švicarskoj, 'Croatia Feeds' će do 11. rujna ostvariti i znatno veće brojke impresija i pregleda stranica.

Google kreativni tim na ovim prostorima upravo je s Hrvatskom turističkom zajednicom ostvario jednu od prvih suradnji na projektima, a kampanja 'Croatia Feeds' je nastala na najnovijim trendovima digitalnog marketinga. Temeljena je na interesima krajnjih korisnika po tržištima što je i bila osnova za stvaranje koncepta kampanje. Zbog svojih specifičnosti projekt 'Croatia Feeds' je za sve partnere u projektu bio veliki izazov.