Hrvatska turistička zajednica u kolovozu je pokrenula novu promotivnu kampanju koju je nazvala 'Croatia Feeds'.
Pročitajte i ovo
Profil Ivane Kekin
Kako je psihijatrica završila u politici i za što se zalaže? Jedno vrijeme radila je za Željku Markić...
Bliže se izbori
Kako izgleda dan u kampanji Dragana Primorca? "Hvala, sve vas volim!"
Na zanimljivoj i inovativnoj web stranici 'Croatia Feedsa' nalaze se kratki i zabavni opisi popularnih hrvatskih destinacija i turističkih proizvoda te brojne atraktivne fotografije.
Glavni cilj kampanje, koja će trajati do 11. rujna 2016. godine, je na originalan način inspirirati potencijalne turiste da dođu u Hrvatsku, pojasnili su u HTZ-u.
Na stvaranju kampanje i njenog sadržaja na tržištima Njemačke, Austrije i Švicarske su, osim Hrvatske turističke zajednice, sudjelovali i članovi Google kreativnog tima „The ZOO“ koji surađuju s brojnim svjetskim brendovima i agencijama. Glavni partner kampanje je jedna od vodećih međunarodnih agencija na području marketinga - BBDO.
'Kampanja Croatia Feeds se po svojim karakteristikama značajno distancira od dosadašnjih online kampanja kojem smo provodili. Naime, upotreba zanimljivih, intrigantnih tekstova na bannerima, zajedno s novim brendiranim logom i privlačnim fotografijama, jamac su privlačenja pažnje korisnika i naših potencijalnih turista. Tu je i potpuno nova web stranica kampanje koja korisniku pruža optimalno iskustvo jednostavnog, preglednog i informativnog korištenja. Kampanja je vidljiva i na Google tražilici te na Google Display Networku, a tu su i posebne PR aktivnosti koje će pratiti cjelokupni projekt za kojeg vjerujemo da će ostvariti odlične rezultate', izjavio je direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.
Prema prvim pokazateljima kampanja je krenula vrlo uspješno. Naime, do 26. kolovoza ostvareno je više od 85 milijuna impresija, najviše na Njemačkom tržištu, a stranice kampanje su ostvarile više od 80 tisuća pregleda. Obzirom da je kampanja vidljiva na najpopularnijim portalima u Njemačkoj, Austriji i Švicarskoj, 'Croatia Feeds' će do 11. rujna ostvariti i znatno veće brojke impresija i pregleda stranica.
Google kreativni tim na ovim prostorima upravo je s Hrvatskom turističkom zajednicom ostvario jednu od prvih suradnji na projektima, a kampanja 'Croatia Feeds' je nastala na najnovijim trendovima digitalnog marketinga. Temeljena je na interesima krajnjih korisnika po tržištima što je i bila osnova za stvaranje koncepta kampanje. Zbog svojih specifičnosti projekt 'Croatia Feeds' je za sve partnere u projektu bio veliki izazov.