Obavijesti Video Pretražite Navigacija
I ŠTO SAD?

Noćna mora svakog vozača: Naletio na rupu u Savskoj pa uništio obje gume. I nije bio jedini!

Rupa na Savskoj (Foto: Čitatelj)
Rupa na Savskoj (Foto: Čitatelj) ?itatelj
Aktualno Galerija Rupa je donekle zakrpana u srijedu ujutro (Foto: čitatelj) Rupa je donekle zakrpana u srijedu ujutro (Foto: čitatelj) Foto: ?itatelj Rupa na Savskoj (Foto: Čitatelj) Rupa na Savskoj (Foto: Čitatelj) Foto: ?itatelj Oštećeni Peugeot nakon naleta na rupu u Savskoj (Foto: čitatelj) Oštećeni Peugeot nakon naleta na rupu u Savskoj (Foto: čitatelj) Foto: ?itatelj Zakrpana rupa (Foto: čitatelj) Zakrpana rupa (Foto: čitatelj) Foto: ?itatelj +0 Rupa je donekle zakrpana u srijedu (Foto: Čitatelj) Galerija 1/5 >>
Nekoliko guma uništeno je zbog rupa na Savskoj cesti u Zagrebu. I dok se neki vozači odlučuju tražiti nadoknadu štete, drugi za to nemaju volje i popravljaju štetu o vlastitom trošku. Stručnjaci upozoravaju da obavezno treba zvati policiju, nakon čega mogu tražiti službu za održavanje gradskih cesta, u ovom slučaju Zagrebačke ceste, da im podmiri štetu.

Da na zagrebačkim prometnicama ne nedostaje rupa, vozači glavnog grada dobro znaju. No Zoran Kladarić za to ima i potvrdu - dvije uništene gume. I nije jedini. 

Pročitajte i ovo Domagoj Mikić o stanju na hrvatskim prometnicama (Foto: Dnevnik.hr) Turistička špica Prometni kolaps na granicama i cestama: Više od 40.000 vozila prošlo kroz naplatne postaje Lučko Slika nije dostupna Naoružajte se strpljenjem Kaos za kraj produženog vikenda: Velike gužve na cestama, kod Bosiljeva kolona duga 11 km!

Kladarić je u utorak oko 17:30 vozio Savskom cestom prema jugu. Nadomak skretanja u Selsku, kod broja 179, lijevim kotačima upao je u poveću rupu na cesti i uništio obje lijeve gume na svom Peugeotu 308.

"Obavijestio sam komunalno redarstvo, policiju i HAK, čija je vučna služba došla po vozilo", kaže Kladarić, koji policiju ipak nije dočekao. Ali jest vozača Passata koji je malo nakon njega naletio na istu rupu. Imao je sreću, uništio je "samo" jednu gumu. 

"Jedan čovjek koji je zastao pored mene rekao mi je da već par dana kada ide kući, gleda isti prizor, vozače koji su na toj rupi uništili bar jednu gumu", kaže Kladarić. 

Kreće teži dio – naknada štete

Oštećenje na cesti pred njim je prijavio i vozač vučne službe, a Zagrebačke ceste doista su reagirale, pa je rupa jutros donekle sanirana. Sad kreće onaj teži dio – naknada štete. A ona nije zanemariva, jer samo jedna guma stoji više od 700 kuna. 

Rupa na Savskoj (Foto: Čitatelj) Rupa na Savskoj (Foto: Čitatelj) Foto: ?itatelj

Iako policiju nije uspio dočekati, Kladariću su u policiji potvrdili da su izašli na teren. No zapisnik će biti gotov tek za tri tjedna. Do tada će obaviti procjenu štete koju radi osiguravajuće društvo, a nakon rješenja novac bi trebao dobiti u roku od 24 sata. 

Za razliku od njega, vozač Passata odštetu neće tražiti. "Pozvao sam pomoć na cesti da mi pomognu promijeniti gumu, s obzirom na to da je bilo loše vrijeme. Neću ni pokušavati ništa tražiti, riješit ću to o svom trošku. Morat ću kupiti novu gumu, ali to ćemo riješiti", rekao nam je vozač Passata koji je već nakon nezgode odustao od ideje o nadoknadi štete. Ponovo će promisliti jedino ako mu je nastradala felga koju još uvijek nije provjerio jer je na automobil stavio rezervni kotač. 

Zagrebačke ceste: Rupa je sanirana

Pokušali smo u Zagrebačkim cestama doznati koliko je sličnih nezgoda prijavljeno i što vozači u takvim slučajevima moraju napraviti, no dobili smo tek odgovor da je rupa sanirana, dok će nam tražene podatke javiti naknadno.

Rupa na Savskoj (Foto: Čitatelj) Zakrpana rupa (Foto: čitatelj) Foto: ?itatelj

Hrvatski autoklub svakako preporuča da se u takvim situacijama zove policija koja bi trebala napraviti zapisnik. A slično govori i Marko Šoštarić, prometni stručnjak sa zagrebačkog Prometnog fakulteta, koji kaže da bi kod svake takve nesreće trebalo zvati i pričekati policiju, posebno ako je na vozilu nastala veća šteta, jer i osiguravajuća društva zahtijevaju policijski zapisnik.

Šoštarić, međutim, ne smatra da Zagreb ima bitno lošije prometnice u usporedbi s većim europskim gradovima. "U principu uvijek bismo mogli imati bolje prometnice, samo je pitanje troškova i benefita. U odnosu na druge gradove, glavne su prometnice u dobrom stanju iako bi neke trebalo dovesti u malo bolje stanje", kaže Šoštarić, dodajući da treba voditi računa da ceste na kojima je veći promet budu u boljem stanju.

Problem su niske temperature i sol

Objašnjava da su za održavanje gradskih nerazvrstanih cesta zaduženi gradovi koji za to imaju svoje službe, odnosno poduzeća za održavanje ceste. U slučaju da je rupa duže vrijeme na cesti, onda je odgovornost službe održavanja neupitna, no problema može biti s oštećenjima nastalima s tek nastalim rupama.

"Problem je što se u zimskom vremenu, kod niskih temperatura i soljenja protiv smrzavanja, zna otvoriti neka rupa na cesti, na koju onda građani mogu naletjeti sa svojim vozilom. Važno je da gradovi imaju organiziranu službu koja sve prometnice obilazi jednom u dva ili tri dana i kada primjeti nepravilnost, odmah je prijavi", kaže Šoštarić. 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene