Biti vozač koji se prenatrpanim prometnicama vozi s povezom na očima bila bi vijest svih naslovnica. Takvog bi vozača korisnici društvenih mreža 'častili' pogrdnim epitetima, a javna rasprava o visini kazne za ovaj prekršaj bila bi na najvišem nivou.

Galerija


E upravo bi se to trebalo događati kada vozači koriste mobitel u prometu. Ali o ovom tihom ubojici na cesti se još uvijek previše šuti. Poznato je da se korištenje mobitela u vožnji smatra četvrtim ubojicom na cesti, a zanimljivo je koliko brzo i jednostavno ovaj uzročnik može biti eliminiran i na taj način očuvati brojne živote.

Vezani članci Pješaci u prometu zadubljeni u mobitele Pješaci u prometu zadubljeni u mobitele mogu uzrokovati 20.000 nesreća dnevno Mi i naši gadgeti u prometu Ima li rješenja: Što će spriječiti ljude da ne koriste mobitel u prometu?

Kako bi se postigao konačni cilj, Hrvatska udruga menadžera sigurnosti već godinama radi na podizanju svijesti o opasnostima uzrokovanim korištenjem mobitela tijekom vožnje. Osim što svim sredstvima pokušavaju utjecati na 91 posto vozača, 33 posto biciklista i 50 posto pješaka koji još uvijek ne vide u čemu leži problem, pokušava se utjecati i na praćenje statistike o prometnim nesrećama uzrokovanim korištenjem mobitelom. Zasad se prilikom očevida ne utvrđuje je li mobitel bio korišten u trenutku nesreće, ali prema ciljanim kontrolama u tom je prekršaju uhvaćeno 39 tisuća vozača u godini dana.

Ispada da je gledanje u zaslon mobitela isto kao i vožnja s povezom na očima. Vozeći 50 km/h i skretanjem pogleda na zaslon mobitela 'samo' na pet sekundi, vozač prelazi 70 metara za vrijeme kojih ne vlada cestom, već mobitel vlada njime.

Na koji način mobitel u vožnji vlada vozačem i kako to izbjeći pogledajte u videu.

Koliko god smo svi ponekad ovisni o mobitelima, niti jedna poruka ili poziv nisu vrijedni života.Toga su svjesni i u Tele2 koji podržavaju ovaj projekt i poručuju nam Život je važniji od mobitela

"Znamo koliko naši korisnici žele neograničeno surfati i koliko im to znači, ali želimo da oni, kao i svi sudionici u prometu, postanu svjesni da mobitel moraju koristiti na nekom drugom mjestu i u neko drugo vrijeme, umjesto dok voze".

Ne tipkaj dok voziš.