Inicijativa 40 dana za život na svojoj stranici na Facebooku navodi kako na taj način pokušavaju osvijestiti lokalne zajednice o problemu pobačaja, odnosno, kako navode, "moliti za Božje milosrđe i milost za sve one koji su uključeni u grijeh pobačaja".
Kampanja 40 dana za život odvija se dva puta godišnje; u proljeće (korizma) i u jesen, a ova, proljetna traje do 14. travnja.
Inicijativa na Facebooku navodi kako u kampanji sudjeluje 29 gradova na 31 mjestu bdijenja.
Kampanja iz godine u godinu izaziva podijeljene reakcije, a buru u javnosti dignuli su i kada su u listopadu 2016. godine uputili uznemirujući poziv putem svoje Facebook stranice.
Naime, vukovarski aktivisti Inicijative objavili su da trudnica iz obližnjeg mjesta dolazi na pobačaj i pozvali ljude da im se pridruže na molitvi ispred ambulante.
Objava na Facebooku koja otkriva termin pobačaja i zadire u pravo na zaštitu osobnih podataka naišla je na brojne kritike.
-
Sud odbio zahtjev drugog suda
Klara Buntić podnijela zahtjev za razvod, za Dnevnik Nove TV progovorila i Denisova prva supruga: "Nikada nije digao ruku na mene"
-
uhićen tinejdžer
Užas u autobusu: Djevojka nasmrt izbodena na putu do škole, svjedoci šokirani - "Vrištala je i plakala"
-
Sve unutar 24 sata
Baby boom u zagrebačkoj bolnici! Ali to nije sve - ovo je prava rijetkost: "Zaista smo svjedočili nečemu što se događa jednom za cijelog radnog vijeka"