Kampanju su predstavili ravnateljica Agencije za elektroničke medije Mirjana Rakić, član Vijeća za elektroničke medije Robert Tomljenović i predstojnica Ureda UNICEF-a Valentina Otmačić uz podršku TV kuća.
Pročitajte i ovo
Split
Počinitelj koji je zapalio policijski automobil otprije poznat policiji: Popis incidenata je podugačak
afera mikroskopi
Tomo Pavić izašao iz Remetinca: Evo što je odlučeno za braću Petrač i Pozdera
Cilj je kampanje podići razinu svijesti o važnosti medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece, te o važnosti odabira medijskih sadržaja za djecu. Kampanja je nastavak partnerstva AEM-a i UNICEF-a s ciljem unapređenja, ostvarivanja i zaštite prava djece u medijima. Kampanja poziva roditelje na korištenje oznaka o prikladnosti TV programa za različite dobne skupine, a podržali su je i poznati TV voditelji, koji će u programima svojih televizija pozivati roditelje da pažljivo biraju medijske sadržaje, gledaju ih s djecom i razgovaraju o njima, te da se koriste oznakama o primjerenosti TV sadržaja.
"Ovom kampanjom pomažemo odraslima – roditeljima i skrbnicima − da zajedno s djecom postanu najbolji glavni i odgovorni urednici, a medijima da kvalitetnim sadržajima budu primjer pozitivnih promjena za djecu koje će se odraziti u cijeloj zajednici", poručila je predstojnica Ureda UNICEF-a Valentina Otmačić.
O važnosti medijske pismenosti roditelja na konferenciji za novinare govorili su između ostalih i Petar Pereža i Marija Miholjek kao promotori kampanje.
"Smatram da je riječ o izrazito važnom projektu, ne samo za djecu i roditelje, već i za sve one koji na ovaj ili onaj način sudjeluju u donošenju medijskog sadržaja na male ekrane. Moramo shvatiti kako djeca nisu samo pasivni promatrači i gledatelji crtića, filmova i ostalog TV sadržaja već oni svjesno ili nesvjesno konzumiraju taj sadržaj, razvija se njihovo razmišljanje o stvarima koje vide na ekranu, a za njihov zdrav i kvalitetan život važno je da od početka budu usmjereni pa čak i u medijskoj pismenosti. Pritom roditelji igraju veliku ulogu, stoga oni trebaju biti kvalitetno informirani kako bi svojim najmlađima mogli usaditi dobre navike prilikom konzumiranja medija. Kao medijski djelatnik, osjećam jednaku odgovornost te vjerujem kako je krajnje vrijeme da se pozabavimo ovim pitanjem, toliko važnim pitanjem za naše najmlađe", izjavila je Marija Miholjek.
Petar Pereža je dodao: "Ovakav projekt je veliki korak za nas kao roditelje, ali i kao medijska TV lica. Imamo veliku odgovornost da pozitivno utječemo na kvalitetu života naše djece tako da ih učimo kako i koliko gledati televiziju, ali i koristiti druge medije. Zadovoljstvo mi je što mogu podržati projekt koji se bavi intelektualnim razvojem djece i zaštitom njihovih prava na kvalitetan i pozitivan medijski sadržaj. Ujedno omogućuje i nama roditeljima da shvatimo kako biti još bolji učitelji i sudionici u cijelom tom procesu. Smatram kako konzumacija medija treba biti vremenski i sadržajno regulirana stoga je odgovornost na svima nama; i roditeljima, medijima, psiholozima te onima koji na bilo koji način utječu na stvaranje tog sadržaja."
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook