Kako je taksist iz Maribora postao većinski vlasnik Luke Zadar? Za Danijela Robnika nema tu neke velike filozofije. 'Do te odluke je došlo iz čistog poslovnog i osobnog razloga jer ja želim živjeti u Hrvatskoj, sviđa mi se Dalmacija. Hoću otvoriti novi posao, tražio sam novi izazov i našao sam Luku Zadar, našao sam priliku da nešto napravim', kazao je .
Pročitajte i ovo
NIJE JADROLINIJIN
Pogledajte snimke nasukanog katamarana: Putnike s brodicama spašavali i otočani
80. godišnjica
Milanović: "Oslobođenje ovog grada je najvažniji čin oslobođenja Dalmacije"
Robnik ima ambiciozna očekivanja - u prvih pet godina zaposliti 150 ljudi, povećati promet 300 do 400 posto, ali i uložiti 20 milijuna eura. Strateškog partnera kaže ima i u Abu Dabiju koji je, također, zainteresiran za zadarsku luku. Nije mu jasno, ističe, kako to do sada nitko nije prepoznao, jer je luka Zadar najveći potencijal na Mediteranu.
>> Zadar: Problemi s novim i skupim gradskim trgom!
'Mi već imamo jedan stručni tim mladih ljudi, jer ja kažem da svakom treba dati priliku. Mladi ljudi - to je kod nas budućnost. I za mene rade, u našem timu najstariji čovjek ima 35 godina', kazao je Robnik.
Zadarska lučka uprava u državnom je vlasništvu, a prioritetni koncesionar je Luka Zadar. Robnik je kupio 53,6 posto dionica i to mu nije jedina tvrtka - 95 postotni je vlasnik tvrtke Vehere, koja je pak vlasnik Profana d.o.o. Profan je vlasnik Profan Plus Gmbha, koji je prije nekoliko mjeseci postao 25- postotni vlasnik Grepa koji je gradio sportski park Stožice. Glavni fokus sada mu je u Zadru. 'To je moj životni projekt, to sam sanjao kao mali, htio sam studirati pomorstvo u Piranu', priča Robnik.
Svi ga znaju kao mariborskog taksista, jer u vlasništvu ima i poznatu taxi tvrtku u Sloveniji u kojoj je zaposleno 80 ljudi, a kaže kako je startao s tvrtkom u stečaju i dva zaposlena.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook