''Moram priznati, nažalost, da Ramljak nije bio najveći problem postupka izvanredne uprave, on je samo proveo kriminal koji mu je Lex omogućio. Samim time, niti smjena Ramljaka i imenovanje novog povjerenika neće spasiti Agrokor i njegovo poslovanje, a sve iz razloga što na snazi i dalje ostaje protuustavan zakon koji Agrokor vodi u likvidaciju, i temeljem kojeg je nemoguće provesti nagodbu.
Da je tome tako i da imenovanje novog povjerenika neće ništa promijeniti, odnosno, da će se u Agrokoru i dalje provoditi pljačka na štetu samog društva, njegovih dioničara i vjerovnika razvidno je iz sljedećeg:
1. Ugovor o roll-up kreditu ostaje na snazi. Iako sklapanje ugovora o roll-up kreditu predstavlja kazneno djelo kojim se preostala imovina Agrokora razdijelila Knightheadu i Lešinarima, poslovanje uništilo obvezom povrata iznosa od 1 milijarde EUR (iako je od tog iznosa za poslovanje utrošeno samo 300 milijuna EUR), lihvarskom kamatom i vezanjem ruku izvanrednom povjereniku na način da je cjelokupna kontrola postupka u rukama Knightheada, novom povjereniku Lex ne daje nikakve mogućnosti da revidira navedeni štetni ugovor, već će morati poštivati sve njegove odredbe, koliko god one bile štetne i lihvarske.
2. Lex ne daje nikakve mehanizme novom povjereniku ili sudu da ukine štetne radnje koje je poduzeo Ramljak. Osim Ugovora o roll-up kreditu i svi drugi štetni ugovori ostati će na snazi. Novi povjerenik neće imati nikakve pravne mehanizme kojima bi mogao staviti izvan snage sve štetne savjetničke ugovore koje je Ramljak sklopio sa svojim prijateljima i partnerima i čija je jedina svrha da se iz Agrokora izvlači novac. Novac će iz Agrokora i dalje teći u potocima Ramljakovim savjetnicima i odvjetnicima za njihove fiktivne usluge.
3. Lex nema nikakvih odredbi o sprječavanju sukoba interesa. Osim što će svi Ramljakovi savjetnički ugovori ostati na snazi, za očekivati je da novi povjerenik sklopiti i nekoliko novih ugovora sa svojim savjetnicima i odvjetnicima. Također, nema niti nikakve zakonske zapreke u Lexu da se Ramljak vrati u Texo management i krene dijeliti višemilijunsku dobit sa svojim partnerom Tomislavom Matićem.
4. Ne postoje mehanizmi da se vrati novac isplaćen pogodovanim vjerovnicima. Ramljak je obilato dijelio novac vjerovnicima koji su mu davali podršku, i tim odabranim vjerovnicima isplaćeni su bez ikakvog kriterija silni milijuni čime su sve njihove tražbine nastale prije otvaranja postupku namirene u cijelosti. Iako je tim vjerovnicima nedvojbeno pogodovano na štetu ostalih vjerovnika, ne postoje mehanizmi u Lexu da novi povjerenik to ispravi i vrati novac.
5. Sud i dalje nema nikakvu kontrolu. Ramljakova smjena i ispitivanje njegove odgovornosti jasno pokazuju da se radi o postupku kojeg kontrolira Vlada, a ne sud. Niti u jednom trenutku Plenković nije rekao da će zatražiti od suda da ispita Ramljakovo postupanje, već je na odgovornost pozvao Ramljaka sam. Ramljak je dao ostavku nakon razgovora sa Plenkovićem, a ne nakon intervencije suda. Sud neće imati nikakve mogućnosti kontrole niti nad novim izvanrednim povjerenikom.
6. Dioničari će i dalje ostati bez ičega. Sva zaduživanja kompanija koncerna radi uzimanja roll-up kredita i dalje ostaju na snazi. Iako se radi o štetnim ugovorima kojima su kompanije koncerna jamčile za kredit koji nije iskorišten za njihovo poslovanje, novi izvanredni povjerenik neće imati nikakve mehanizme temeljem Lexa da ukine dana jamstva Knightheadu. Cijene dionica nekad iznimno vrijednih kompanija ostat će obezvrijeđene u potpunosti, a dioničari bez ičega.
7. Nagodbu je nemoguće provesti. U praksi su se pokazali svi nedostatci Lexa koji jasno pokazuju da nagodbu nije moguće provesti. U svojim ranijim blogovima ukazivao sam na protuustavnost i sve nedostatke Lexa, a koji se sada jasno pokazuju. Rok od godine dana je pred vratima, i unatoč traženju dodatnog roka od 3 mjeseca svima je jasno da nagodba ne može biti donesena niti u tom roku. Lex otvara previše pitanja, a daje premalo odgovora, nikome nije jasno niti kako će biti formirano vjerovničko vijeće, kako se glasa za predstavnike u vjerovničkom vijeću, koji su kriteriji za formiranje skupina, koji iznosi tražbina će se priznavati za glasanje o nagodbi i sl. Temeljem takvog Lexa zakonita nagodba ne može biti donesena.
Dakle, Ramljakova smjena i imenovanje novog povjerenika neće učiniti baš ništa, a kamoli spasiti Agrokor od njegove likvidacije. Jedina šansa za spas Agrokora jest ukidanje Lexa, a rješenja su moguća i realna i u narednim danima ću ih predstaviti'', napisao je Todorić u svom blogu.