Što će presuditi da gost odabere baš vaš privatni smještaj i da u moru kuća, soba, studija i apartmana odabere vašu ponudu? Odgovore na ta pitanja dali su nam stručnjaci i iznajmljivači.


Valter je privatni iznajmljivač, a u iznajmljivanje se upustio prije četiri godine. Jako mu je bitno da potencijalni gosti znaju što nudi. "Naša prednost je krajolik i domaća kuhinja, domaća hrana iz vlastite proizvodnje i mir", kaže.

Vezani članci Odjel za poslove za strance (Foto: Dnevnik.hr) - 1 Dnevnik Nove TV doznaje: Iz kojih zemalja nam dolaze strani radnici i gdje se izdaje najviše dozvola za rad? Nova pravila za privatne iznajmljivače (Foto: Dnevnik.hr) Nova pravila za "zimmer frei": Kakve novosti čekaju privatne iznajmljivače

U svemu, kaže, treba biti autentičan. Nuditi ono što se gostu doista i servira.

Ono što zasigurno, pored cijene, igra ključnu ulogu su fotografije. Fotografija koja mami oko brže prodaje smještaj. Fotografije, spotovi i najnoviji hit, virtualna šetnja.

"Nastojali smo prikazati sve što je u apartmanima, nastojali smo isto tako dočarati ugođaj u samom smještajnom objektu i izvan njega, nastojali smo im približiti i samu destinaciju", ističe Marijeta, privatna iznajmljivačica.

Cijena je ta koja često diktira odabir. Znaju to i iznajmljivači. I što više oglašavanja. Nove modernije platforme nude i nove mogućnosti.

Valja, kažu stručnjaci, pratiti trendove, ali ono što je najvažnije, slušati goste i što oni žele.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr