Valter je privatni iznajmljivač, a u iznajmljivanje se upustio prije četiri godine. Jako mu je bitno da potencijalni gosti znaju što nudi. "Naša prednost je krajolik i domaća kuhinja, domaća hrana iz vlastite proizvodnje i mir", kaže.
Pročitajte i ovo
Kvaliteta života
Referendum o zabrani kratkoročnog najma: "Ne možete sjediti po strani i čekati da se nešto dogodi”
ukrao fotografije
Lažni iznajmljivač nudi apartmane širom Hrvatske, Imoćanka se šokirala: "Policija kaže da ne može ništa"
U svemu, kaže, treba biti autentičan. Nuditi ono što se gostu doista i servira.
Ono što zasigurno, pored cijene, igra ključnu ulogu su fotografije. Fotografija koja mami oko brže prodaje smještaj. Fotografije, spotovi i najnoviji hit, virtualna šetnja.
"Nastojali smo prikazati sve što je u apartmanima, nastojali smo isto tako dočarati ugođaj u samom smještajnom objektu i izvan njega, nastojali smo im približiti i samu destinaciju", ističe Marijeta, privatna iznajmljivačica.
Cijena je ta koja često diktira odabir. Znaju to i iznajmljivači. I što više oglašavanja. Nove modernije platforme nude i nove mogućnosti.
Valja, kažu stručnjaci, pratiti trendove, ali ono što je najvažnije, slušati goste i što oni žele.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr