Hrvatski proizvođači junetine sve su popularniji u svijetu, predstavili su i zajednički brend. U vrijeme jeftinog uvoznog mesa, okreću ploču i žele parirati najzahtjevnijim svjetskim proizvođačima junećih odrezaka.

Galerija


Junad pri uzgoju ima poseban tretman. Kontrolira se što i koliko jede, a sve kako bi uskoro mogla imati etiketu stopostotnog hrvatskog mesa.

Vezani članci Meso, ilustracija (Foto: Duško Marušić/Pixsell) U Sloveniji otkrivene dvije tone sumnjive poljske govedine Krava/Ilustracija (Foto: Jurica Galoic/PIXSELL) Europska unija provjerava poljsku klaonicu: Povjerenik za prehrambenu sigurnost poslao inspekciju zbog bolesnih krava

Uz to je pod stalnim nadzorom veterinara. Uvjeti su to koje je postavila Udruga Baby beef u želji da brendira hrvatsko juneće meso. 120 tisuća grla junadi na godinu, trebalo bi donijeti milijardu kuna prihoda. 

Kvalitetu prepoznaju i stranci pa se čak polovica mesa izvozi. Živu junad traže iz Libanona, Egipta i Libije, a najekskluzivniji proizvod dry-aged streak već se proizvodi za talijanske restorane.

Oni neće biti rezervirani samo za restorane i hotele. Steakove, kažu, žele i na policama supermarketa, kako bi bili dostupni svima. 

Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr