Hrvatski proizvođači junetine sve su popularniji u svijetu, predstavili su i zajednički brend. U vrijeme jeftinog uvoznog mesa, okreću ploču i žele parirati najzahtjevnijim svjetskim proizvođačima junećih odrezaka.

Galerija


Junad pri uzgoju ima poseban tretman. Kontrolira se što i koliko jede, a sve kako bi uskoro mogla imati etiketu stopostotnog hrvatskog mesa.

Vezani članci Požar u Brazilu, ilustracija (Foto: AFP) Znantvenici tvrde: Iza požara u Amazoniji krije se međunarodna glad za govedinom i sojom Pravljenje zimnice (Foto: Dnevnik.hr) Sezona kiselih krastavaca: Istražili smo isplati li se zimnicu kupiti ili je sam napraviti, evo što smo otkrili

Uz to je pod stalnim nadzorom veterinara. Uvjeti su to koje je postavila Udruga Baby beef u želji da brendira hrvatsko juneće meso. 120 tisuća grla junadi na godinu, trebalo bi donijeti milijardu kuna prihoda. 

Kvalitetu prepoznaju i stranci pa se čak polovica mesa izvozi. Živu junad traže iz Libanona, Egipta i Libije, a najekskluzivniji proizvod dry-aged streak već se proizvodi za talijanske restorane.

Oni neće biti rezervirani samo za restorane i hotele. Steakove, kažu, žele i na policama supermarketa, kako bi bili dostupni svima. 

Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr