Ulrich Kissig, predsjednik Uprave Grupe i Mario Žižek, predsjednik Uprave Hypo Alpe-Adria-Bank Hrvatska (Dnevnik.hr)
Ulrich Kissig, predsjednik Uprave Grupe i Mario Žižek, predsjednik Uprave Hypo Alpe-Adria-Bank Hrvatska (Dnevnik.hr)

Nakon turbulentnog vremena za Hypo banku, ona dobiva novo ruho.


Poznati plavi 'hypo' odlazi u povijest. Zamijenit će ga novi crveni Addiko. Naime, novi sustav poslovanja nekadašnjeg Hypo, sada Addiko banke zahtjeva i novi izgled.

Addiko Bank je novi brend pod kojim će bivša Hypo Gourp Alpe Adria od 11. srpnja početi poslovati u Hravtskoj. Novi identitet brenda koji je danas predstavljen odražava novu poslovnu strategiju i pozicioniranje Banke koje će se prvenstveno odraziti kroz jasnije, jednostavnije i izravnije bankarstvo.

Ulrich Kissig, predsjednik Uprave Grupe i Mario Žižek, predsjednik Uprave Hypo Alpe-Adria-Bank Hrvatska, danas su na predstavljanju velikog noviteta ove banke kazali kako se ne mijenja samo logo nego i cijeli sustav poslovanja banke. Između ostalog, naglasili su kako će novitet biti i jednostavnost po principu 'manje je više'. Tako će smanjiti broj kartica s nekoliko desetaka različitih koliko ih ta banka sada ima u upotrebi, na samo dvije – jednu za fizičke osobe, drugu za pravne.

Kraći ugovori s klijentima

Smanjit će se i broj različitih modela nenamjenskih kredita, pa će tako u ponudi ostati samo dvije vrste. Novi sustav također ide na smanjivanje dužine ugovora s klijentima, a vodstvo banke obećava da će oni sada sadržavati samo najvažnije stavke kako bi klijentima bilo što jasnije što to potpisuju.

Osim toga uvode i 'blic kredit' kojeg će klijent moći dobiti u samo pola sata.

Sve je to, kažu, razlog za optimizam i bolji pogled u budućnost. Način na koji dalje žele nastaviti raditi sumirali su pojmom 'straightforward bankarstvo', a to prema njihovim riječima znači da će biti jednostavniji, izravniji i jasniji u radu s klijentima.

Kako bi ispunila obećanje drugačijeg bankarstva, Addiko Bank će u svakodnevnom poslovanju primjenivati tri načela: fokusirat će se na bitno osiguravajući klijentima ključne proizvode i usluge koje uistinu trebaju; bit će učinkovita poboljšavajući interne procese i procedure te će kontinuirano ulagati u digitalne tehnologije i komunicirat će jednostavno, uvijek imajući u vidu klijenta', priopćili su iz banke.

Koliko ih je novi rebranding koštao nisu željeli otkriti. Tek su za potrošnju na novi vizualni identitet upotrijebili opisnu frazu – ne previše, ali dovoljno.

S novom vlasničkom strukturom koju čine Advent International, jedan od najvećih globalnih private equity ulagača i Europska banka za obnovu i razvoj, banka se odlučila na temeljitu promjenu svog poslovanja, primjenu viših standarda te, u skladu s novom poslovnom strategijom, i za promjenu imena i vizualnog identiteta. Riječ je o prvom koraku kojim Banka ističe namjeru da odgovori na veliki izazov u današnjem bankarstvu, a to je biti jasan, jednostavan i izravan. Klijenti žele visoku razinu dostupnosti, praktične i brze usluge te transparentnost i razumljivu komunikaciju, a upravo to su temelji na kojima Addiko Bank namjerava razvijati svoje poslovanje.

'Jasno, jednostavno i izravno bankarstvo'

'Jasno, jednostavno i izravno bankarstvo opisuje kako želimo da ljudi doživljavaju brend Addiko, što svojim klijentima nudimo i što nas čini drugačijima od konkurencije. Strategija koja će realizirati potrebe klijenata na praktičan, brz i učinkovit način. Jedino ćemo tako opravdati njihovo povjerenje i biti banka s kojom žele poslovati. Zato smo se odlučili za kreativan pristup koji se izravno bavi segmantima koje želimo, možemi i hoćemo poboljšati', izjavio je Kissing.

Predstavnici banke danas na predstavljanju novinarima kažu kako je brend Adikko nastao nakon što su proveli opsežno istraživanje među klijentima i zaposlenicima.

'Novi brend označava pozitivnu promjenu budući da predstavlja prvi dan naše budućnosti. I kao takav, ključni je dio naše poslovne strategije koja se prvenstveno fokusira na poslovanje s građanstvom i s malim i srednjim poduzetništvom. Predstavljanje novog brenda nije kraj projekta rebrendinga nego početak našeg uzbudljivog putovanja i poboljšavanja naših usluga, kreditnih procesa, ključnih poslovnih pokazatelja, jačanja naše digitalne ponude i granja nove, usmjerenije, učinkovitije te jasnije, jednostavnije i izravnije banke. Banke s kojom će klijenti željeti poslovati i na koju će zaposlenici biti ponosni', zaključio je Kissing.

Razlog za opimističan pogled u budućnost pokazuje i podatak kako je na razini grupe u 2016. zabilježen, u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, rast plasmana u sektoru poslovanja s građanstvom veći od 160%, a u sektoru poslovanja s pravnim osobama i malim i srednjim poduzetnicima veći od 40%.

Addiko Bank je u vlasništvu fondova pod upravljanjem Advent Internationala, globalnog private equity ulagača i Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD). Oba nova vlasnika imaju dugu povijest ulaganja u financijsku industriju te Srednju i Istočnu Europu, što je komplementarno s ambicioznim razvojnim planovima koje Addiko Banka ima na njenim ključnim tržištima. Advent International jedan je od najvećih i najiskusnijih private equity ulagača. Od osnutka 1984. tvrtka je ulagala u više od 300 transakcijskih preuzimanja, u 40 zemalja te na dan 31. ožujka 2016. upravljala imovinom vrijednom 37 milijardi eura. Ima podružnice na četiri kontinenta, u Sjevernoj Americi, Europi, Južnoj Americi i Aziji. Tvrtka je usmjerena na ulaganja u pet ključnih sektora: Poslovne i financijske usluge; zdravstvo, industrija, trgovina na malo, usluge i turizam tehnologija, mediji i telekomunikacije. EBRD je multilateralna banka predana razvoju tržišno orijentalnih ekonomija i promociji privatnih i poduzetničkih inicijativa u više od 30 zemalja od Maroka do Mongolije, od Estonije do Egipta. Osnovan je 1991. i u vlasništvu je 65 država te Europske unije i Europske investicijske banke.