Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Samo dva sata leta od Londona

HTZ britanskim partnerima predstavio 'Hrvatsku 365'

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Hrvatska turistička zajednica predstavila je u londonskom Queen's klubu britanskim medijima, turoperatorima i agentima i ostalim gostima projekt "Hrvatska 365", kojim se Hrvatska promovira kao atraktivna turistička destinacija tijekom cijele godine.

Više od stotinu gostiju na sinoćnjoj prezentaciji pozdravio je direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić, a zatim su predstavljeni su ciljevi i glavne odrednice kampanje Hrvatska 365, čiji je glavni naglasak na razvoju atraktivne i konkurentne destinacijske ponude s dodanom vrijednošću u razdoblju pred i posezone, priopćeno je danas iz Hrvatske turističke zajednice.

Pročitajte i ovo David Cameron i Penny Wong Jačanje suradnje Australija i Velika Britanija potpisale su sporazum o obrambenoj suradnji: "Moramo biti spremniji nego ikada prije" Ilustracija Kontraproduktivno Britanci imaju novu definiciju ekstremizma: Mogla bi ugroziti slobodu govora

Predstavljanju su nazočili ministar turizma Darko Lorencin, pomoćnik ministra Davor Ižaković, veleposlanik Republike Hrvatske u Velikoj Britaniji Ivan Grdešić i direktor predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Velikoj Britaniji Tonko Rilović.

HDZ: 'Od hrvatskog turizma ove sezone ostala je katastrofa'

Naglašeno je kako je Hrvatska izvanredna destinacija u kojoj se može uživati tijekom cijele godine, a činjenica da je britanskim gostima udaljena na samo dva sata leta istaknuta je kao jedna od značajnijih komparativnih prednosti. Šest ključnih proizvoda koji nose kampanju predstavljeni su kroz brojne aktivnosti Hrvatske turističke zajednice, a jedna od najznačajnijih je i partnerska suradnja na nedavno lansiranoj web stranici BBC-ja pod nazivom BBC Earth, navodi se u priopćenju.

"Ovaj projekt leži na sinergiji svih dionika u turizmu i cjelokupnog turističkog sektora. Turisti s britanskog tržišta dolaze nam svake godine u velikom broju čime postaju naši najbolji ambasadori. Posjetiti Hrvatsku znači doživjeti Hrvatsku i biti dio nečeg posebnog", rekao je direktor Ivičić.

Gostima su zatim prezentirane četiri destinacije. Iva Grubišić predstavila je prednosti odabira destinacije Slavonija i Baranja, Fani Martinović Skaramuča destinaciju Pelješac i Korčula, Jelka Tepšić destinaciju Dubrovnik i rivijera, a Alen Greblo predstavio Klaster sjeverozapadne Istre. Gosti su se mogli tako pobliže upoznati s ponudom kulturne baštine destinacija, eno-gastronomskom ponudom te ponudom aktivnoga odmora i biciklizma u kojima gosti u Hrvatskoj mogu uživati svih 365 dana u godini.

Po predstavljanju destinacija druženje se nastavilo u President's roomu, gdje je nazočne pozdravio ministar turizma Darko Lorencin, a tenor Stijepo Gled Markos goste je upoznao s glazbenom baštinom Hrvatske. Prezentacija i degustacija poznavatelja vina Joea Wadsacka bila je uvod u neformalno druženje uz degustaciju vina, kulena, dalmatinskog pršuta, čvaraka, tartufa, maslinovog ulja, kotonjata, arancina, stonske soli, hlašuna, sira, meda, paprenjaka i drugih hrvatskih delicija.

Kampanja Hrvatska 365 prvi je sustavni projekt jedne od nacionalnih turističkih organizacija na svijetu čiji je cilj reduciranje sezonalnosti destinacija, odnosno razvoj svijesti o Hrvatskoj kao destinaciji s atraktivnom ponudom i tijekom razdoblja pred i posezone, kaže se u današnjem priopćenju HTZ-a. (Hina)

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene