Cijena je ove godine, kažu stručnjacim gotovo svima bitnija od same destinacije. Zanimljivo je i da, za razliku ostatka Europljana, internet najmanje koristimo za plaćanje ljetovanja. 'Pripreme se za kupnju preko weba, prikupe informacije, saznaju podatke i saznaju cijene. Međutim sam akt kupnje obave negdje u poslovnici', kaže Ivan Pukšar, generalni direktor Kompas d.o.o.
No prvi smo u Europi po nečem drugom. 'najviše uzimamo u obozir preporuke rodbine i prijatleja', dodaje Ivan Pukšar. Upravo preporuke dovedu dosta gostiju u ovaj hotel u Fužinama. Gosti ostavljaju komentare na njihovim internetskim stranicama, ali i rezerviraju svoj smještaj.
Nakon što su turističke stranice preveli na više stranih jezika, trud se isplatio cijeloj općini. 'Uvelike se povećao broj rezervaijca putem interneta', tvrdi Andrea MIhaljević, voditeljica Turističkog ureda Fužine. Zanimljivo je da je ove sezone manja ponuda last minit aranžmana. Većina ipak želi na vrijeme organizirati svoj najvažniji odmor.