Obavijesti Video Pretražite Navigacija

HNS proziva HDZ za prikrivanje troškova kampanje

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Hrvatska narodna stranka u izbornoj će kampanji potrošiti nešto manje od devet milijuna kuna.

Izvijestio je šef stranačkoga izbornog stožera Srećko Ferenčak, optuživši HDZ za prikrivanje troškova koji, po Ferenčakovoj računici, iznose gotovo sto, a ne 20 milijuna kuna, kako tvrde u HDZ-u. 

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Jordan podnio ostavku na mjesto predsjednika HSU-a Slika nije dostupna Hrelja: 'Na izborima su moguća iznenađenja'

'HDZ ima bar deset puta više city-lightsa i televizijskih spotova, te 20 puta više novinskih oglasa od nas, što znači da su samo na oglašavanje potrošili 60 milijuna kuna. Kada se tomu pridoda i kampanja u BiH, dolazi se do vrtoglavih sto milijuna kuna', ustvrdio je Ferenčak na konferenciji za novinare.

U HNS-u su uvjereni kako HDZ javnosti nikad neće predočiti svoje stvarne troškove ni popis donatora.

'Taj bi popis zapravo pomogao u rasvjetljavanju svih zataškanih i zaboravljenih afera u protekle četiri godine. To dakle nije interes HDZ-a, pa će se slijediti praksa da ono što nije dobro za HDZ nije dobro ni za javnost', rekao je Ferenčak.

HDZ-ove tvrdnje da je stranka dobila značajne količinske popuste ocijenio je nerealnima, ustvrdivši da se takvi popusti kreću do pet, najviše deset posto.

Kazao je i kako stranke za kampanju troše 'sumanuto puno novca', te najavio da će HNS-ov klub idućem sazivu Sabora predložiti zakonsko ograničenje iznosa koje stranke smiju potrošiti na izbornu promidžbu, po uzoru na Sloveniju.

Najveći dio HNS-ovih troškova otpada na oglašavanje u medijima, za koje će stranka potrošiti oko 5,2 milijuna kuna, dok HNS-ov promotivni materijal, skupovi i putovanja stoje ukupno 3,8 milijuna kuna.

Kampanju su financirali kreditima od 6,5 milijuna kuna, prihodima iz državnog proračuna, te donacijama u ukupnom iznosu od 1,7 milijuna kuna.

HNS-ovu kampanju doniralo je 16 fizičkih i 35 pravnih osoba, a najizdašnije donacije, od po 300 tisuća kuna, dale su tvrtke 'In vozila' i 'M.T.T'. Slijedi 'VIP d.o.o.' s 200 tisuća, te Friedrich
Nauman Stiftung s nešto više od 108 tisuća kuna, rekao je Ferenčak.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene