Obavijesti Pretražite Navigacija
Imaju i manjak

HDZ-ova koalicija potrošila 15,5 milijuna kuna za izbornu promidžbu

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Koalicija predvođena HDZ-om potrošila je na kampanju 4 milijuna kuna više no što je uprihodila.

Glasnogovornik HDZ-a Ivan Jabuka, danas je potpisao priopćenje u kojem je iznio ukupne troškove izborne promidžbe u ime Domoljubne koalicije. Tvrdi kako su u zakonskom roku predali financijski izvještaj DIP-u te da su ukupni prihodi iznosili su 11.475.337,32 kuna, među kojima je 4.157.223,17 kuna od vlastitih sredstava, dok prihodi od donacija iznose 7.318.114,15 kuna.

Pročitajte i ovo Hrvoje Krešić Porezna reforma Hoće li nakon ukidanja prireza građanima porasti plaće? Novinar Dnevnika Nove TV otkriva: "Vrag je u detaljima" Izbori: Ilustracija - 1 Superizborna 2024. HDZ skrojio nove izborne jedinice, a zna se i kad bi mogli izbori: Najveća novost tiče se Zagreba

Brkić: 'Krajnje je vrijeme da se uozbiljimo'

Troškovi izborne promidžbe u 12 izbornih jedinica iznose 15.502.474,90 kuna, stoji u priopćenju. Usto je zabilježen i manjak prihoda od 4.027.137,58 kuna, koji će se nadoknaditi sredstvima iz naknade troškova izborne promidžbe, dodaju iz HDZ-a.

Cjeloviti Financijski izvještaj o financiranju izborne promidžbe u zakonskom će roku biti objavljen na web stranici domoljubne koalicije iz koje pozivaju sve ostale stranke i koalicije da na transparentan način objave svoje financijske izvještaje o financiranju izborne promidžbe.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene